return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Discussie over feesten in NL.
View this Thread in Original format
MaGiK54
Zoals Blikmans al mooi zei, kan in deze draad de discussie worden voortgezet over feesten, standaard niet standaard, schaapjesgedrag oftewel Arminrimmers enz enz :D

D.V. Wintereditie wordt een nieuwe draad, speciaal voor schapen zoals ik beeeeeeeeeeeh en een trotse schaap ;)
HiGH_NrG
Geen Yooshi! :whip:
M_Peror
Gloeiende :whip: da's zowat in m'n achtertuin... maar dat weekend kan ik niet. Balen :(
basd
Gokje: de line-up is superstandaard, gewoon een kopie van afgelopen zaterdag, maar dan met de helft minder DJs, en alleen maar namen die zeer regelmatig in Nederland te zien zijn..

Het zou me persoonlijk vooral verrassen als er echt interessante namen in de Concept staan.
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
Gokje: de line-up is superstandaard, gewoon een kopie van afgelopen zaterdag, maar dan met de helft minder DJs, en alleen maar namen die zeer regelmatig in Nederland te zien zijn..

Het zou me persoonlijk vooral verrassen als er echt interessante namen in de Concept staan.

Weet je wat ik vind dat je weer een superstandaard reply geeft. Kom jij nog wel eens op feessies ofzo, want volgens mij ben jij zo'n verschrikkelijke zeikerd, dat geen enkel feessie goed genoeg is voor jouw :rolleyes:

Kom dan eens met alternatieve feesten die wel top zijn, maar daar horen we je (haast) nooit over ??
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Weet je wat ik vind dat je weer een superstandaard reply geeft. Kom jij nog wel eens op feessies ofzo, want volgens mij ben jij zo'n verschrikkelijke zeikerd, dat geen enkel feessie goed genoeg is voor jouw :rolleyes:

Kom dan eens met alternatieve feesten die wel top zijn, maar daar horen we je (haast) nooit over ??

Bull Magik, ik ben het helemaal met BasD eens. Dit wordt denk ik gewoon een veredelde Impulz met dezelfde namen als Dancevalley. DV heeft toch ook vaak dezelfde namen? Kijk maar eens naar de technolineup inderdaad, je ziet vaak veel dezelfde namen. Daarnaast hebben Proteus/CarlCox/TomHarding en die rare Jappanner een abo op UDC-feesten. Dus die zullen er zeker wel zijn, en dat zal ook wel vallen onder de typering "wereldklasse" die UDC gebruikt.

Nee reken maar dat UDC hiermee op Safe wil spelen.....

En verder over het niet op feesten komen van BasD eventueel: Ik heb precies hetzelfde nu als Bas, we hadden het er laatst over. Ik merk gewoon dat alles 'minder' wordt. Been there, done that, seen that. Na feesten in Duitsland, Engeland, clubavond(en) in Belgie, grote en kleine feesten in NL, festivals overal en kleine knussen feestjes heb ik (en Bas ook) veel wel gezien.
Het ene feest is een kopie van het andere. Nieuwe initiatieven zie je bijna niet. Hetzelfde doen de grote organisaties, die spelen op safe.

Ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe uitdaging en een nieuw soort feestjes. Meer kleine knusse feesten, zoals een Everybody (die ik zeker blijf bezoeken) en de oude Nexus feesten. Vooral die laatste mis ik. Dat was pas echt een goede sfeer en een superfeest. Gewoon met een grote groep heel gezellig voor de muziek komen. Zo was een James Holden in de Exposure maar ook Deep Dish op Everybody 3x beter dan Dancevalley/Awakenings of wat dan ook.

Jij noemt het zeikerig? Your choice. Ieder zijn eigen ding.
Chicane
Sorry hier moet ik gewoon even op replyen op die azijnpissers dat nooit iets goed meer is..

Nieuwe initiatieven kan je bijna niet meer verzinnen omdat alles al eens gedaan is, wees een tevreden met wat er is ffs. Zelfde met platen, niks is meer goed omdat iedereen tegenwoordig alle promo's al zit te spaaien voordat ze uitkomen.

Als jij nou eens een zak geld had en een avond + line-up moet organiseren wordt je ook helemaal kriegel van de regels en prijzen die dj's vragen tegenwoordig. Dan kan je natuurlijk bedroom gasten huren die een geweldige avond kunnen cre�ren maar daar komt waarschijnlijk geen hond op af dus zit je zo in het rood. Bovendien weet iedereen wat ze van die DJ zo'n beetje kunnen verwachten en daar ga je op af.

Wordt een beetje sjaggo van iedereen die maar mekkert dat het niet goed is, deal with it of organiseer zelf eens wat. Een feest maak je nog altijd zelf en hoe minder van die stijve harken op de vloer staan des te meer ruimte en minder lange wachtrijen voor een colatje of red bull :D

Einde flame.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54

:rolleyes:

Alleen omdat ik niet meeloop met al die Armin-kontlikkers? Ga nou gauw. Het is toch gewoon zo grote feesten gewoon geen verrassende namen meer durven te boeken? Nee hoor, iedereen zet gewoon weer namen neer die tig keer per jaar in Nederland te zien zijn, want het verkoopt toch wel.

Mooi voorbeeld was wel weer Tomorrow afgelopen mei. Tenminste niet zo'n standaard line-up maar verrassende namen (Deetron, Carl Craig, Darko Esser), maar daar komen weer veel te weinig mensen naartoe en moesten er zelfs area's gesloten worden waardoor Bellie ook niet mocht draaien, alleen omdat er niet de geijkte namen als Carl Cox en Chris Liebing staan.

Ben ik dan een zeikerd omdat ik niet telkens weer 40 euro of meer wil uitgeven, alleen om die namen te zien die al veel te veel op verschillende line-ups staan? Durf eens een Reeko, een Adam Jay, of weetikveel wie te boeken.

Maar ja, ik zal dan wel een zeikerd zijn. Ik ga namelijk niet naar Dance Valley en naar bootfeestjes met Armin en f**king Markus Schulz.
TranceFool
quote:
Originally posted by Chicane
Sorry hier moet ik gewoon even op replyen op die azijnpissers dat nooit iets goed meer is..

Nieuwe initiatieven kan je bijna niet meer verzinnen omdat alles al eens gedaan is, wees een tevreden met wat er is ffs. Zelfde met platen, niks is meer goed omdat iedereen tegenwoordig alle promo's al zit te spaaien voordat ze uitkomen.

Als jij nou eens een zak geld had en een avond + line-up moet organiseren wordt je ook helemaal kriegel van de regels en prijzen die dj's vragen tegenwoordig. Dan kan je natuurlijk bedroom gasten huren die een geweldige avond kunnen cre�ren maar daar komt waarschijnlijk geen hond op af dus zit je zo in het rood. Bovendien weet iedereen wat ze van die DJ zo'n beetje kunnen verwachten en daar ga je op af.

Wordt een beetje sjaggo van iedereen die maar mekkert dat het niet goed is, deal with it of organiseer zelf eens wat. Een feest maak je nog altijd zelf en hoe minder van die stijve harken op de vloer staan des te meer ruimte en minder lange wachtrijen voor een colatje of red bull :D

100% mee eens....

En omdat dit toch een flamethread wordt gooi ik ook gelijk mijn ergenissen eruit.....
Ik word nogal moe van het gezeik op Armin / Armada. Ik ben er zelf absoluut geen fan van maar sommige mensen vinden het nodig om hier keer op keer flauwe opmerkingen en vervelende grapjes over te maken. Sinds progressive helemaal hot is hierzo, lijkt het wel of dit niet gerespecteerd wordt, beetje jammer :rolleyes:
Optimus
quote:
It's about music!!!

Not one music style is better as the other,
Not one music style is more truly than the other,the whole thing is based on respect.

It's all about respect, respect to the music, respect to the Dj's !
respect to the crowd and respect to each other.

It's all music, music never seperated people!

:disbelief

MaGiK54
Mmmmmmmmm, ik heb een gevoelige snaar geraakt en discussie losgemaakt :)

Met mijn post wilde ik duidelijk maken dat Basd alleen maar op alles loopt te af te geven en niks is meer goed en elke keer als er een groot evenement of feestje is, hij dezelfde standaard reply geeft. Ik zeg zeker niet dat hij met ons "armin-kontlikkers" moet meelopen, ieder zijn ding hoor. Maar kom dan eens met alternatieve voor deze "standaard feesten", want alleen klagen is natuurlijk erg makkelijk.
AlFerox
dit lijkt me juist wel leuk eigenlijk.. vond dat DV genoeg aantrekkelijke namen had staan en ik baal er dan ook van dat ik er niet heen kon. vind sowieso die electronation en decade of dance-podia origineel. DV is de enige (van de grotere feesten) die met zo'n insteek programmeert.
ben dus best wel benieuwd wat ze hier van gaan maken :)

alleen jammmer dat het in de brabanthallen is :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement