|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Oehhhhhhh het was geilll :D
Mooie toko trouwens dat Paard :) |
|
|
| MaGiK54 |
Zo de tosti's ham-kaas zijn ook naar binnen gewerkt, yummie.
Ik heb eigenlijk maar één woord nodig om deze avond te omschrijven: TERING !!!!! Wat draaide Paulus een strakke en snoeiharde set zeg woeeeeeeeeeeeei :crazy: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
!eens
:D :D :D
Ook relaxed: recht voor de deur geparkeerd :D |
|
|
| jp |
Het was echt een topavond :toocool:
Eerst een uurtje progressive en daarna flink de vaart erin. Op de balkons was het prima vertoeven, geluid en licht waren zeer goed verzorgd en ook Paul vermaakte zich duidelijk.
Again again again :D
Jammer dat ome Snug niet wat langer is gebleven :( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Het was echt een topavond :toocool:
Eerst een uurtje progressive en daarna flink de vaart erin. Op de balkons was het prima vertoeven, geluid en licht waren zeer goed verzorgd en ook Paul vermaakte zich duidelijk.
Again again again :D
Jammer dat ome Snug niet wat langer is gebleven :( |
PICS or STFU :p ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
PICS or STFU :p ;) |
Ze staan nog niet op phono, duurt wel weer allemaal lang zeg bij die jongen :rolleyes: |
|
|
| jp |
Ja ja ze staan nu op de pc en moet ze nog resizen en uppen
Zullen zo'n honderd stuks worden... |
|
|
| jp |
30 min :happy2:
Ga maar effe met zo'n fight the virus condoom spelen of zo |
|
|
| Matthijs |
hèhè ik ben ook eindelijk thuis! :D
Gezellig feestje in het Paard, met inderdaad een lekkere stevige set van Paul van DijQ!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
30 min :happy2:
|
Dan slaap ik al, peeps de mzls |
|
|
|
|