|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Beste DJ? Wie zegt dat! :D Die DJ Mag top 100 zeker? ;)
Ik heb in principe niets te doen, maar 2 weken achter elkaar trance is iets teveel van het goede voor mij! |
-ik zei EEN van de beste ;)
-het begint met progressive, dan trance, dan techno en hardtrance af afsluiting :p |
|
|
| franzelare |
jongens, bespaar jezelf nu de teleurstelling!
hij komt toch niet!!! |
|
|
| jp |
| Dan zetten we wel een livesetje op :o |
|
|
| Matthijs |
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Matthijs
-Tomlont
------------------
Zo toch nog een naam om aan de indrukwekkende rollcall toe te voegen!! :rolleyes: Ik heb eindelijk iemand gevonden die met me mee wil, of beter gezegd: twee meiden vroegen of ik met hún meeging, en dat kon ik natuurlijk niet weigeren! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Matthijs
-Tomlont
------------------
twee meiden vroegen of ik met hún meeging, en dat kon ik natuurlijk niet weigeren! :D |
pics or stfu :tongue2 |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
pics or stfu :tongue2 |
hier links op de foto is één van de twee (rechter ben ik trouwens), van de andere heb ik geen foto. Nou tevreden zeikerd?? ;)
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
hier links op de foto is één van de twee (rechter ben ik trouwens), van de andere heb ik geen foto. Nou tevreden zeikerd?? ;)
|
Mijn dank is groot :D |
|
|
| HBtje |
| zeg magik, jij woont in den haag he, in hoeverre is er de kans dat t Paard dit feest cancalled, ivm al dat gedoe in den haag gister enzo... ??? |
|
|
| jp |
| Wat een onzin, waarom zouden ze dit afzeggen :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
zeg magik, jij woont in den haag he, in hoeverre is er de kans dat t Paard dit feest cancalled, ivm al dat gedoe in den haag gister enzo... ??? |
0.00001 % ongeveer en dan schat ik de kans nog redelijk hoog in. Ik denk dat de kans groter is dat pvd, ziek, vleigtuig heeft gemist of een andere kut smoes heeft alsie weer niet komt. |
|
|
| jp |
Trouwens, de auto van Paul van Dyk is gisteren in Amsterdam gespot :o
 |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Trouwens, de auto van Paul van Dyk is gisteren in Amsterdam gespot :o
|
WHAHAHA mooi :D
ok nog 1 avondje werken, en dan PARTY PARTY PARTY
GOSH, cant wait :toothless |
|
|
|
|