|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| emre |
| He bitches ff dimmen he (god I'm bored ...) |
|
|
| MaGiK54 |
Doet allemaal eens  |
|
|
| jp |
Ze willen nu allebei komen begrijp ik hier uit
Maar vorige keer waren ze er niet
Die weten ook niet wat ze willen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
De ouwe vaste kern vind het niet leuk dat ook nieuwere leden een mening hebben... :rolleyes: |
Whahahahahahahaha!
Mag ik ook deze post selecteren voor leukste van het jaar? :) |
|
|
| jp |
| Hoe oud moet je zijn voor de vaste kern dan? :nervous: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by HBtje
ach gewoon negeren
De ouwe vaste kern vind het niet leuk dat ook nieuwere leden een mening hebben... :rolleyes: |
Doe ff normaal zeg! :mad:
(jij laat jezelf ook snel opnaaien hihihi) |
|
|
| jp |
| De set duurt geen 5 maar 6 uur :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Wellicht isset waard dit feessie bij de GTA´s of andere Pvd fans uit bv Engeland, Ierland bekend te maken, wellicht komen ze wel ff langs. |
|
|
| HBtje |
| goed idee, feesten met GTA's is altijd gezellig |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou JP of HB maak eens een draadje bij onze buren, niet teveel posten daaro btw, want dan halen ze ons qua post nog sneller in ;) |
|
|
| jp |
| Dan moeten we het vliegtuig nemen naar Rotterdam. Ik denk alleen niet dat op zo'n korte termijn goedkoop vliegen mogelijk is. Als je dat maanden van tevoren doet (Vandit Night) dan kost het minder als de trein. Er zullen wel aardig wat Engelsen aanwezig zijn die in Nederland werken. PvD is nog altijd zeer hot bij de Britten :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
niet teveel posten daaro btw, want dan halen ze ons qua post nog sneller in ;) |
whahahhaha TOP POST  |
|
|
|
|