|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Hallo het is een dj, geen juke box :mad: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ga een berichie op me telefoon laten lezen en dan vraag ik Just kick an. Via je gsm berichies aan de dj laten lezen is cool tegenwoordig :whip: |
|
|
| HBtje |
t was maar een idee hoor :whip:
:toothless |
|
|
| jp |
| Ik neem een vriendin mee met grote borsten en paintbrush een tracklist op haar tepels. Als ie zich niet aan de lijst houdt gaat onherroepelijk het topje weer aan :o |
|
|
| franzelare |
ik ga dus echt niet!
hij komt toch niet...
ik ga wel lekker naar ILT! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ga dus echt niet!
hij komt toch niet...
ik ga wel lekker naar ILT! |
En Ruub dan?:whip: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
En Ruub dan?:whip: |
ga jij eens ff lekker dood ofzo! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ga dus echt niet!
hij komt toch niet...
|
Wedden dat ie wel komt. Capital:R-Match is Paul van Dyk's idee... om alle fans tegemoet te komen
------------------
ROLLCALL
-HBtje
-jp
-MAGiK54
------------------ |
|
|
| Roos22 |
| heb nog een kaart te koop voor capital R-match! PM me.. Voor een leuk prijsje verkoop ik 'm. |
|
|
| jp |
| Ik heb er zin in, skip de progressive maar en ga gelijk stampen :toocool: |
|
|
| Tom Lont |
| whahahahahaha die sig, geweldig :D :D |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ga dus echt niet!
hij komt toch niet...
ik ga wel lekker naar ILT! |
ja, beterrrrrrr
wij gaan lekker springen op i love techno :D |
|
|
|
|