|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| De foto's zijn allemaal zeer goed gelukt, nu moet ik kiezen :( |
|
|
| eieregooie |
| Allemaaaaaaal :D |
|
|
| eieregooie |
| Schiet es op, ik begin slaperig te worden :p |
|
|
| jp |
| Ben nu aan het uploaden :) |
|
|
| eieregooie |
| Jeeeeeeeeeeeeeeeej :toothless |
|
|
| jp |
| ga naar bed man :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| Slapen is voor mietjuhs!!! :p |
|
|
| jp |
| Heb ze effe opnieuw geresized omdat de filesize per foto nogal meeviel, dus minder compressie voor optimaal kijkgenot ;) |
|
|
| eieregooie |
| Hahaha, hey, bedankt he... |
|
|
| jp |
| De bass beukt nog steeds in m'n hoofd :wtf: |
|
|
|
|