|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
raar dat ze niet voor zo'n belangrijke dj een prive jet hebben....
:o
///
ff naar de appie heijn weekend voedsel schnabbelen |
|
|
| jp |
Privejet past absoluut niet bij iemand die z'n halve leven in de DDR heeft moeten doorbrengen
Business Class is niks mis mee |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog een paar uurtjes :tongue2 |
|
|
| jp |
| Weer in de regen over de A4 :( |
|
|
| HBtje |
als de NS maar wel spoort :p
is t ver lopen van CS naar t Paard van Troje, en welke tram rijdt er van t CS naar t Paard ? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
als de NS maar wel spoort :p
is t ver lopen van CS naar t Paard van Troje, en welke tram rijdt er van t CS naar t Paard ? |
Tram 6 stopt ervoor volgens mij, 10 a 15 minuten lopen. |
|
|
| HBtje |
hmmmm noujah ik zie wel :)
ik ben pleitos, zo langzamerhand maar ns richting station biken :)
zie jullie strax wel
kheb er zin an :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Weer in de regen over de A4 :( |
Is dat een probleem dan? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Is dat een probleem dan? |
Die regen is meer een probleem als je in de rij staat en als je naar het Paard moet lopen vanaf de auto. Beter isset dus straks droog. |
|
|
| Matthijs |
| pff net even een uurtje op bed gelegen, was echt te gaar zeg. Maar ja wat wil je als je van 6.00 tot 17.00 moet werken... :wtf: Wordt weer een avondje aan de redbull denk ik, maar heb er wel zin in!!! :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben ook lekker gaar vandaag :toothless |
|
|
|
|