|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Effe kijken wat Anke doet, ga niet in mijn eentje :) |
Hahaha! Nu klink je net als sjinees :p ;) |
|
|
| HBtje |
| als ie maar paar goeie classix draait, en WIR SIND WIR draait, komt het helemaal goed :D jammer dat dr zo weinig TA-ers komen :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahaha! Nu klink je net als sjinees :p ;) |
Klopt:) Maar ik ga al vaak genoeg in mijn eentje, en ik zit onder de plak ;)
Nee we hadden wat afgesproken voor vanavond eigenlijk al, dus als ik ga dan geld die afspraak niet echt meer.....get it ? ;) |
|
|
| HBtje |
| weet iemand of je je rugzak/tas ook bij de garderobe kwijt kan ? |
|
|
| jp |
| KWIJT kun je hem altijd :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
weet iemand of je je rugzak/tas ook bij de garderobe kwijt kan ? |
Garderobe is groot zat, dus het lijkt mij geen probleem. |
|
|
| Tim81 |
| Heeft iemand al geinformeerd of hij wel in het land is! |
|
|
| jp |
Schiphol 18:25 KL 1828 Berlin Expected 18:27 KLM
Rotterdam 18:40 HV-5048 Berlin Expected 18:26 BASIQ AIR
Het is een van de twee :D |
|
|
| HBtje |
en als ie die nou gemist heeft.... welke is dan de volgende :p
en pvd heeft toch een prive jet :p :conf: :haha: |
|
|
| jp |
| Dat zijn de laatste vluchten. Als je nu vertrekt red je het nog met een snelle auto :D |
|
|
|
|