|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Matthijs
hier links op de foto is één van de twee (rechter ben ik trouwens), van de andere heb ik geen foto. Nou tevreden zeikerd?? ;)
|
Ohhh WTF... NOU weet ik wie je bent :toothless |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ohhh WTF... NOU weet ik wie je bent :toothless |
haha 30 oktober bij TIC zei je het anders ook al te weten! :p |
|
|
| MagicImpuls |
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MagicImpuls
-MAGiK54
-Matthijs
-Tomlont
------------------ |
|
|
| Sabina |
| Nog iemand interesse in 2 kaartjes? 10 euro per stuk! |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Sabina
Nog iemand interesse in 2 kaartjes? 10 euro per stuk! |
He lekker ding! 
-Peter- |
|
|
| Sabina |
Hey :tongue3
Hoe is het? Lang niet gezien op een feest.... burgelijk aan het worden ;) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Sabina
Hey :tongue3
Hoe is het? Lang niet gezien op een feest.... burgelijk aan het worden ;) |
Nee, burgelijk nog niet eens. Dure tripjs naar Indonesia hè ;)
Verder ben ik al 2 jaar van de droga af & vind t zo wel ff welletjes :)
Misschien dat ik er ooit nog een keer zin in krijg... |
|
|
| Sabina |
aha op die fiets :D
hoe is het met Rene dan eigenlijk? |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Sabina
aha op die fiets :D
hoe is het met Rene dan eigenlijk? |
Huisje, boompje, beestje in Duitsland :D |
|
|
| Smirnoff |
Peter... heeft rené een kind ??
Of een golden retreiver ?? |
|
|
| SnuggLe |
LoL, maybe ben ik hier toch nog wel bij.
Jordi Bouman moet van 23:00 tot 24:00 warmdraaien voor PVD, en die vroeg of ik ook nog kwam. Dus denk dat ik er tot een uurtje of 01:00 ook nog wel ben. Effe kijken wat Anke doet, ga niet in mijn eentje :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Gezellieeeeee hoe meer zielen hoe meer vreugde . |
|
|
|
|