|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Nog maar een paar dagen en dan 6 uur pvd :crazy: |
|
|
| eieregooie |
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
------------------ |
|
|
| MaGiK54 |
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Tomlont
------------------ |
|
|
| HBtje |
| en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN :toothless |
Ben ook blij dat het op een zaterdag is, eerst een dag werken en dan de avond springnichten trek ik niet meer, word al oud volgens mij. |
|
|
| Tom Lont |
| Ik heb er onwijs veel zin in :D |
|
|
| jp |
Wat een magere opkomst :(
Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn :conf: |
|
|
| basvh |
humm zoveel leuke opties
HQXL
6 uur lang paulus
of in breda in de kroeg |
|
|
| Tom Lont |
| Hoe vaak kan je de nummer 2 van de wereld 6 uur meemaken? Niet zo heel vaak dacht ik :) |
|
|
| basvh |
als PVD
lekkere chille rustige zwevende trance draait dan is basje: :)
ALs ie hardtrance gaat draaien dan is basje: :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Wat een magere opkomst :(
Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn :conf: |
Beste DJ? Wie zegt dat! :D Die DJ Mag top 100 zeker? ;)
Ik heb in principe niets te doen, maar 2 weken achter elkaar trance is iets teveel van het goede voor mij! |
|
|
| Remy D |
Op zich zou ik hier echt wel heen willen en dat voor maar 17. Dus misschien ga ik wel, ga er nog ff over denken.
PvD in Panama was ook echt te BRUUT!!! |
|
|
|
|