return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Nog maar een paar dagen en dan 6 uur pvd :crazy:
eieregooie
------------------
ROLLCALL

-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54

------------------
MaGiK54
------------------
ROLLCALL

-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
-Tomlont

------------------
HBtje
en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN :toothless
MaGiK54
quote:
Originally posted by HBtje
en de hele dag vrij, dus op en top fit om te gaan KNALLEN :toothless

Ben ook blij dat het op een zaterdag is, eerst een dag werken en dan de avond springnichten trek ik niet meer, word al oud volgens mij.
Tom Lont
Ik heb er onwijs veel zin in :D
jp
Wat een magere opkomst :(

Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn :conf:
basvh
humm zoveel leuke opties

HQXL
6 uur lang paulus

of in breda in de kroeg
Tom Lont
Hoe vaak kan je de nummer 2 van de wereld 6 uur meemaken? Niet zo heel vaak dacht ik :)
basvh
als PVD

lekkere chille rustige zwevende trance draait dan is basje: :)

ALs ie hardtrance gaat draaien dan is basje: :(

SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Wat een magere opkomst :(

Het Paard is een mooie tent, de kaartjes zijn niet eens zo gek duur, zaterdag ipv vrijdagnacht, 6 uur set van een van 's werelds beste dj's... je zou zeggen dat hier meer TA's in geinteresseerd zouden zijn :conf:

Beste DJ? Wie zegt dat! :D Die DJ Mag top 100 zeker? ;)

Ik heb in principe niets te doen, maar 2 weken achter elkaar trance is iets teveel van het goede voor mij!
Remy D
Op zich zou ik hier echt wel heen willen en dat voor maar 17. Dus misschien ga ik wel, ga er nog ff over denken.

PvD in Panama was ook echt te BRUUT!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement