|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Philippe B - Like You Do (Extended Mix) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Philippe B - Like You Do (Extended Mix) |
met dank aan de pvd set in t casino kwam ik dr net zelf ook achter :) vette tune idd :D |
|
|
| Matthijs |
| Heeft ie Enmass - CQ ook niet gedraaid? Volgens mij in het eerste uur... |
|
|
| DJ_JErry |
| Als tweede track van zijn set draaide hij Tranquility Bass met Surrender |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo ik krijg gewoon weer een harde plasser als ik aan deze avond terug denk. Wat draaide hij een geniale set, in dezelfde lijn als in Berlijn laatst. Paul van Dyk is gewoon op zijn best alsie een lange set moet draaien :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo ik krijg gewoon weer een harde plasser als ik aan deze avond terug denk. Wat draaide hij een geniale set, in dezelfde lijn als in Berlijn laatst. Paul van Dyk is gewoon op zijn best alsie een lange set moet draaien :) |
zn sensation 2004 set verbleekt inderdaad totaal!!!!
erg leuk om te zien dat ie vaak goeie combinaties in overgangen door paul vaker gedraait worden...
zoals:
DK8 - Murder Was The Bass
Cohen vs Deluxe - Just Kick (Carl Cox Remix)
Philippe B - Like You Do (Extended Mix)
of
Emmanuel Top - Mars (Kai Tracid remix)
Junk Project - Braintool
Junk Project - The Green Series
en een tijd geleden ook:
Wolfsheim - Wundervoll (Blank & Jones Remix)
Paul van Dyk ft Second Sun - Crush (Paul van Dyk Original Mix) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb alle TA's gezien die er waren :D Wie was nou die kerel die met jou mee was? |
Ik was er ook slet, heb je nie gezien :p
Dat zal wel Murder Was The Bass zijn? ;)
Ik hoorde je voicemails al!
Was een aardig feestje, dat wat ik mee heb gekregen. Ben tot 01:00 uur gebleven, kwam speciaal voor Jordi Bouman die moest warmdraaien voor PvD. Dat deedtie super lekker zeg! Was echt cool! Dacht btw dat van Dijk 6 uur zou draaien...? Issie langer doorgegaan?
De eerste plaat van Paul was btw HARD , tenminste: niet verwacht. Verder werd het 'doe je handen in de lucht'trance. Dus blij dat we het niet laat hebben gemaakt.
Wel leuk om weer heel erg veel bekenden te zien, oa Sabina van hier op TA. Weinig van TA verder(Ei jammergenoeg niet gezien) wel van andere boards. Volgensmij zag ik Tom Lont overigens nog wel, maar not sure...! |
|
|
| MaGiK54 |
Paard moet om 5:00 sluiten dus stipt om 5:00 kapte ze er echt mee.
En Jordi Bouman draaide lekker warm, het publiek kon dit ook erg waarderen had ik het idee. Mijn complimenten in ieder geval. |
|
|
| HBtje |
| Jah ik vond hem ook lekker warm draaien, erg melodieuze warm up! respect... en ja was erg fijn om Holden & Thompsen - Nothing te horen als een van z'n laatste platen :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by DJ_JErry
Als tweede track van zijn set draaide hij Tranquility Bass met Surrender |
klopt die filterheadz remix! |
|
|
| DJ_JErry |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Heeft ie Enmass - CQ ook niet gedraaid? Volgens mij in het eerste uur... |
Inderdaad, hij draaide deze in het eerste uurtje van hem, heb hem ook gehoord toen.:) |
|
|
| HBtje |
voor de liefhebbers van nog meer foto's:
hier




:eyes:




tja zoals jp al zei, canon suxx :p |
|
|
|
|