|
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik was er ook slet, heb je nie gezien :p
|
hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar :D
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij zag ik Tom Lont overigens nog wel, maar not sure...! |
Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker :) |
|
|
| Tom Lont |
Mooie foto's JP, blijft mooi om te zien dat Paul met final scratch draait :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar :D
Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker :) |
Ach ja, we kennen elkaar wel dus dan mag dat gezegd worden ;)
Je stond rechtsvooraan toch? Stond met iemand te praten, maar daarna was ik je kwijt! Ach ja, happens! |
|
|
| Tom Lont |
| Ja ik stond rechts vooraan, volgende keer spreken we mekaar :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik was er ook slet, heb je nie gezien :p |
Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! :whip: |
Krijg nou wat, het ei is ook weer online :D ! Oude tijden herleven :p . |
|
|
| eieregooie |
lol
ik ben er altijd wel hoor haha :p Allen was jij er niet meer 's nachts :p |
|
|
| @win |
Draaide hij Sunday Afternoon in de Nu NRG Remix? :eyes:
En ik was er niet bij :( :mad: :whip: |
|
|
| Enrico |
Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon?
Verder hoorde ik nog:
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte.
Inderdaad vette set en echt een top avond :) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Enrico
Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon?
Verder hoorde ik nog:
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte.
Inderdaad vette set en echt een top avond :) |
Dat was idd Dreamland ! |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo even terugdenkend op deze avond, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch wel de beste clubavond van het jaar was voor mij. |
|
|
|
|