return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
[13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 14)
View this Thread in Original format
Tom Lont
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik was er ook slet, heb je nie gezien :p

hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar :D

quote:
Originally posted by SnuggLe
Volgensmij zag ik Tom Lont overigens nog wel, maar not sure...!

Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker :)
Tom Lont
quote:
Originally posted by jp
http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery


Mooie foto's JP, blijft mooi om te zien dat Paul met final scratch draait :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tom Lont
hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar :D


Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker :)


Ach ja, we kennen elkaar wel dus dan mag dat gezegd worden ;)

Je stond rechtsvooraan toch? Stond met iemand te praten, maar daarna was ik je kwijt! Ach ja, happens!
Tom Lont
Ja ik stond rechts vooraan, volgende keer spreken we mekaar :)
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik was er ook slet, heb je nie gezien :p


Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! :whip:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! :whip:


Krijg nou wat, het ei is ook weer online :D ! Oude tijden herleven :p .
eieregooie
lol

ik ben er altijd wel hoor haha :p Allen was jij er niet meer 's nachts :p
@win
Draaide hij Sunday Afternoon in de Nu NRG Remix? :eyes:

En ik was er niet bij :( :mad: :whip:
Enrico
Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon?

Verder hoorde ik nog:
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte.

Inderdaad vette set en echt een top avond :)
Sabina
quote:
Originally posted by Enrico
Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon?

Verder hoorde ik nog:
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte.

Inderdaad vette set en echt een top avond :)


Dat was idd Dreamland !

MaGiK54
Zo even terugdenkend op deze avond, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch wel de beste clubavond van het jaar was voor mij.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement