|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned :D |
tzal eerder A&B's UV mix worden...
kort samengevat: als daar enkel beta's staan kan ik wel VOOR jullie draaien, anders zal het heel open zijn
maar kom gerust eens in men bakken (met manieren) snuffelen) :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FredNova
kom gerust eens in men bakken (met manieren) snuffelen) :p |
Geen probleem als je requests speelt :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Geen probleem als je requests speelt :p |
zolang het past :p
off-topic:
mcprog is nu eenmaal 'de' nieuwe populaire trance-stroming |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FredNova
mcprog is nu eenmaal 'de' nieuwe populaire trance-stroming |
Buiten wat er op EE komt (en dus veel airplay krijgt) ken ik niks van mcprog... Probspot en Perry O'Neil plaatjes is het zowat dat ik ken. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Buiten wat er op EE komt (en dus veel airplay krijgt) ken ik niks van mcprog... Probspot en Perry O'Neil plaatjes is het zowat dat ik ken. |
kzal er speciaal voor u wat spelen :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
| Pas op, Arise en de 2 Pinkbox Special tracks vind ik goed :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Pas op, Arise en de 2 Pinkbox Special tracks vind ik goed :) |
das genoteerd :p |
|
|
| pooley |
pffffffffffffffffffffff kwil ook afkomen ffs !
kutwerk, ik neem ontslag :) |
|
|
| lievez |
Traffic enzo aanvragen zullen ze niet komen doen. Die tijden van The Factory zijn over. Overigens komt er "bijna" elke week daar een DJ draaien (Miss Ann, Tofke, Kevin Jee, Quincy...). En het commerciele gehalte is ook verdwenen in Factory, behalve soms op vrijdag op kutfeesjes :). Er word er zaterdags meestal ook alleen maar Prog House/ Prog Trance gedraaid. En jah, int begin zul je het moeten doen met de mensen die er van wisten, en meestal rond 1h a 2h 's nachts komt er volk naartoe die daar weekelijks vertoefd :)
Normaal gezien ging ik komen, maar hoor dat sommigen waarmee ik ging ander plannen hebben of waar iets tussengekomen is.
Nuja ik hoor nog wel van de rest maar zal m'n best doen om eens te komen binnenvallen :)
HOPELIJK TOT STRAKS !!!! :) |
|
|
| Gladius |
| can't make it. Ik doe mee aan een squashtoernooike vnavond =\ |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Gladius
can't make it. Ik doe mee aan een squashtoernooike vnavond =\ |
Jammer ..:(
.. Heb de recenste Outsoon voor mij liggen
Second Sun Party staat ook bij Clubbing Agenda =
The Factory [Aalst]
SECOND SUN PARTY with DJ Fire, FredNova, Jasper, Jordan Waeles. |
|
|
| Pumaz |
| Ik wil een poster voor op mijn kamer, Oester? :toothless |
|
|
|
|