|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
En als ge me nie gelooft zulle we daar ook es ene gaan drinken:D |
Mij goed, tis daar echt chic vind ik :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Mij goed, tis daar echt chic vind ik :) |
oke oke, here's the deal... We spreke af aant station om pakweg 8u (we passe da wel aan aan de uren van de treinreizigers :p), van daar gaan we naar de paddy's (aangezien da toch maar 't stationsplein oversteken is) en daarna volgt 't verdiep... Als we dan nog weten waar de sluierstraat is, gaan we naar second sun:D
Iemand problemen mee???:whip: :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik moet om 21u45 in ietwat behoorlijke staat in The Factory staan, das al wat ik weet. Voor de rest geef ik mij volledig over aan de tourguides die avond...:toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Als we dan nog weten waar de sluierstraat is, gaan we naar second sun:D |
Buiten, rechts, rechts, links, rechts, links... ik wil het anders op mijn hand schrijven :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Buiten, rechts, rechts, links, rechts, links... ik wil het anders op mijn hand schrijven :p |
Tprobleem ligt em vooral op de markt me da rond punt eh, daar kunde seriieeuuussss mis lopen :p |
|
|
| Oester |
jasper we zullen komen oppikken :-)
we zijn toch aan het flyeren op die moment :-) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Das lief hoor, maar ik was echt wel van plan om mee op café te gaan :toothless |
|
|
| TOR |
| als ik tegen weekendtarief wil reizen, kan ik ten vroegste om 19.30u in Aalst zijn :D |
|
|
| Pumaz |
| Awel ik vind da een schoon uur :) |
|
|
| djcresto |
| de kans is maar heel klein dat ik er geraak, kmoet de kantine van de sporthal openhouden en 's anderdaags om 7 uur opstaan. :( |
|
|
|
|