|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
*Fred maakt zen halve bak met Probspot producties leeg* j/k :)
nee, er zullen wel Probspotz en een heel leger EE gespeeld worden.
ik heb ook al een idee wat ik wil spelen, allee als Jasper ze al niet allemaal draait :p dunno
maar we hebben genoeg mee :) en maken er wel een feestje van, hopelijk vallen de tt's en het mengpaneel wat mee (mijn grootste schrik meestal) |
|
|
| Dj LPG |
| Lolz, ik kom dus ook af, maar rond 8u... Jack ik bel je dan wel eh:p Maar ze gaan in de factory idd nie teveel volk hebben als je enkel prog draait... Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau, zouden we wel eens veel plaats kunnen hebben als je niet iets commercieler gaat:D |
|
|
| FredNova |
| ik heb echt niks commercieel mee, er is duidelijk gevraagd trance en progressive :D |
|
|
| Dj LPG |
| mij geen probleem hoor:D |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau, |
ja daar dwarrelt soms eens volk van de promille binnen dat daar niet ver af is en daar is DJ Kicken een bom :D |
|
|
| Pumaz |
| Ik hoopte dat het daar nu beter was, maar blijkbaar niet. Ik ben wel al in 4 jaar of zo niet meer naar ginder gegaan, zoals je zegt het zijn meestal 16-jarigen die daar zitten. Maar ja zoals Fred zegt is het bedoeling een prog -en trancefeestje te worden, dus mogen ze ni klagen :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by JediD4M
ja daar dwarrelt soms eens volk van de promille binnen dat daar niet ver af is en daar is DJ Kicken een bom :D |
Dj Kicken is daar inderdaad een bom, maar dat is enkel zo omdat die van de factory en den backstage eerst naar de pro gaan... Later op den avond gade da lieke niemeer horen ze:p Tenzij natuurlijk iedereen zat is maarja... Kgeef toe da de pro e commercieel(hoere)kot is, alhoewel ik daar welles durf binnenstappen hoor:D |
|
|
| FredNova |
the BETA list :)
Oester
Tilt
Jedi
Pumaz
Tor
Lievez
LPG
Xilver
Jasper
Zehra
FredNova
... |
|
|
| Pumaz |
| Het zou kunnen dat ik ook weer naar de promille begin te gaan hoor, waar moet ik anders heb Imke heen in 't weekend? ;) |
|
|
| Oester |
de laatste tijd zit daar heel weining breezha volk hoor , lees geen ...
promille volk ook nie echt meer , begint steeds meer en meer clubbie te gaan ...
ma ze zouden nie vies zijn van een as the rush comes of een tiesto ding ... ma wordt nie echt gevraagd ...
de spanning stijgt ... |
|
|
| FredNova |
| geen atrc in mijn bak en geen tiesto... toch meenemen? |
|
|
| Oester |
als je zou willen ma voor noodgevallen alleen :-) erge noodgevallen ...
dj's vergeet ook jullie naalden niet ! |
|
|
|
|