|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
En ja .. kgebruik nogal veel rare uitdrukkingen 'de belgische massa eet andere muziek' bijv. :D |
Dat maakt ze net zo leuk! ;) |
|
|
| TOR |
idd, heel mooie reviews altijd...
dit zal wel beroepsmisvorming zijn, maar als je een revisor zoekt, me is your man. :D heb gemerkt dat er af en toe een spellingfout opduikt.
maar ik let daar altijd teveel op :o |
|
|
| JediD4M |
^ja da weet ik.. :o
kzou ze nog veel meer moeten nalezen.. soms corrigeer dingen dagen acheraf, dat er mij dan pas zinnen of woorden opvallen die niet kloppen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Fotos? :conf: |
Even geduld, ze zullen wel komen hoor. Maar Z heeft het druk op school enzo, give her some time ;) |
|
|
| pooley |
En dat noemen ze service zeker :)
:x |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Even geduld, ze zullen wel komen hoor. Maar Z heeft het druk op school enzo, give her some time ;) |
Ah ok, geen probleem :)
Imke heeft er al een paar keer naar gevraagd daarmee ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Wees gerust, Zehra heeft alleen deftige foto's van jullie getrokken :p |
|
|
| Pumaz |
| Hehe, zo erg was het nu ook niet he :p |
|
|
| Oester |
foto's van jordan .
enkele fotos van jordan , wel veel van hun zelf ma toch wel enkele leuke . hij gaat ook een mixje online plaatsten , 1 dezer voor de mensen die hem toch graag hadden bezig gehoord |
|
|
| Pumaz |

:haha: :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Wie droeg er een string? :haha: |
|
|
|
|