return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 9)
View this Thread in Original format
pooley
antillas remix van just be kan er toch bij nee? :)
TOR
i'll meet you all at Paddy's
Jasperovitsj
Ik zal waarschijnlijk pas rond 20u in Aalst zijn. Maar ik laat wel iets weten als we er zijn, dan zien we wel waar we kunnen parkeren en afspreken. :)

En ik hoop ook dat het volk een beetje gaat meevallen, maar als Oester zegt dat het goed zit geloof ik hem van harte! Maar echt, de eerste loser die Traffic komt aanvragen of vraagt om "goeie muziek" tijdens mijn set krijgt een volle platenbak tegen zijn bakkes! :whip: :toothless
Ik heb alleen prog en wat progtrance bij, dus ik kan gewoon niet "commercieel" gaan, zelfs al zou ik willen. En ik ben uiteindelijk gevraagd omdat mijn demo de organisatie wel aanstond, dan ga ik nu niet een compleet andere stijl draaien...

Naalden neem ik zeker mee, en ook mijn Minidisc, kan ik mijn set opnemen als dat tenmisnte mag. De discobar zag er op de foto's op de site toch heel proper uit (Rodec, Technics, Denon), dus zo veel schrik heb ik niet. Het zal allemaal wel loslopen, zeker met The BeTA-army als sfeermakers! ;)

Anyway, kheb er echt zin in, see you all tonight!! :D
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal waarschijnlijk pas rond 20u in Aalst zijn

Geen probleem, Laurens komt ook rond dat uur en Kevin ietsje later :)
Je belt maar als je in Aalst bent en ik kom u halen ;)
Xilver
Kzal mijn bandana aandoen en een broekspijp opstropen, en voor de discobar komen staan. Ze zullen zelfs de kans niet krijgen om Traffic aan te vragen. Fo shizzle dizzle...
lost_in_trance
Alleen progressive music vanavond of een beetje trance ook??
Pumaz
Als ik mij niet vergis is de laatste dj enkel trance, en Fire zal ook wel tranzy spelen zeker?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Alleen progressive music vanavond of een beetje trance ook??

Dit denk ik:

Jasper --> Progressive
FredNova --> Progressive/trance
Dj Fire --> Trance met een hintje progressive
Jordan Waeles --> Full on Trance

Dus een lekker opgebouwde en uitgebalanceerde avond! :)
Pumaz
Ik zou FredNova geen prog noemen met zijn lading EE plaatjes :p

Sorry he Fred ;)
FredNova
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou FredNova geen prog noemen met zijn lading EE plaatjes :p

Sorry he Fred ;)

np, dat zit idd in men bak, samen met weldegelijk veeel trance :)

ik heb ook een grote zak prog mee hoor => lowriders / border com / release / little mountain / deep focus / aurium / saw / vapour / red flag / precinct / baroque / dk / ... en een leger white labels :)
nooit mijn uitgebreide collectie muziek onderschatten ;)

ik gok op 15% prog, 35% prog-trance en 50% trance in men set vanavond

we zien wel :D

:toothless

Xilver
Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned :D
Pumaz
quote:
Originally posted by FredNova
ik heb ook een grote zak prog mee hoor => lowriders / border com / release / little mountain / deep focus / aurium / saw / vapour / red flag / precinct / dk / ... en een leger white labels :)
nooit mijn uitgebreide collectie muziek onderschatten ;)

Ik twijfel zeker niet aan u, ik maakte maar een grapje omdat je openlijk zei dat je mcprog meeneemt, en mcprog is iets wat je in mijn vriendenkring uitlacht :p

quote:
Originally posted by Xilver
Als er niemand 'Dido - Sand In My Shoes (Steve Lawler's We Love Ibiza Mix)' draait, I'm gonna go postal... You are warned :D

+1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement