return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 13)
View this Thread in Original format
FredNova
Ben stilaan wakker aan het worden, lag om 5h30 in men bed.

Iets voor 22h in Aalst (lang leve éénrichtingsverkeer) toegekomen en na een half uurtje tourkes te rijden eindelijk plaats gevonden.
Aangekomen in The Factory (Proper zaakske, maar twas daar wel nogal koud binnen :s) weerklonk Azize (een vette techno groove plaat) door de speakers en stond er een kerel met een tshirt van Beta (kweet echt ni waarvoor dat staat) te draaien.
Nee, Jasper trakteerde het aanwezige volk op een portie lekkere prog. (J, Mic Burns is al besteld, hehe) Zeer proper gedraaid!
Rond 23h45 aan mijn set begonnen. Eerste deel heel toegankelijke prog plaatjes rustig gemixt en dan op verzoek overgegaan naar harder werk.
Ik wou uplifting gaan na de prog maar om één of andere reden langs tech-trance gepasseerd. :p
En dit leek aan te slaan. Dus gingen we effe stevig door, heel agressief gemixt, tracks niet te lang laten spelen, maar dus ook heel wat foutjes :(
Maar dit werd een klein beetje gecompenseerd door de sfeer die er in de club hing. (Ben wel nog altijd kwaad op mezelf, had iets rustiger moeten mixen)
Mijn set dan toch maar afgesloten met wat uplifting werk en Fire ging daarna lekker in deze stijl verder met massa's nieuwe banshee producten en een leger goede trance platen. (Begon ondertussen effe met de lichten te spelen hoewel ik er niks van ken, maar ze stonden al de ganse avond op dezelfde bewegingen in dezelfde kleuren :s)
Rond 3h30 mocht Jordan Waeles niet meer beginnen (echt erg :() en draaide er één of andere resident enkele zwarte schijven me een doorsnede van 12"... voor de muren, want de keet was al leeg gelopen ondertussen.
Richting auto gekropen en sinds dan weet ik niks meer... tot ik deze middag wakker werd :D
Leuk avondje gehad, met een toffe groep BeTA's, bedankt aan de mensen die er waren en mega thanx aan Oester en Tilt voor deze top quality party! :)


playlist FredNova (in willekeurige volgorde):

Steve Lawler - Out at night
Oliver Moldan - Beauty in LA (main mix)
Bart Van Wissen - A better way
Mitch Wells ft Nica Ionz - Where I (Chris & Kai vs Levin vocal mix)
Seragaki - Ryukyu underground (Junkie XL remix)
Blue Haze - Spacious
Dousk - Pa dida
Michael Burns - Forwards
Dave Swayze - Last flight to Paris
Ridgewalkers ft El - Find (Andy Moor remix)
Andain - Beautiful things (Josh Gabriel Remix)
Perry O'Neil - Waveforce
Remy & Roland Klinkenberg - Till ya Drop
Dj Tiësto - Breda 8PM (Dj Montana Edit)
Passive Resistance - Praiseworthy tunes (Hoipolloi mix)
Michel De Hey vs Secret Cinema - Another sweater
Armin vs Mike - Intruder
Danjo & Rob Styles - Duende (Signum remix)
Primer - Everlast
David Forbes - Answers
Rapid Eye - Circa Forever (R.E.mix)
Albert Vorne - A leaden day (Mike remix)


Zehra al wakker? (voor pics en filmkes) :toothless
FredNova
nog enkele tunes die Fire draaide:

Smith & Pledger - Believe (2004)
Cloud 69 - Seventy weeks
The Shove Brothers - Paranoia (Danjo & Rob Styles remix)
Rio Addicts - Crossroads (Probspot remix)
Zehra
quote:
Originally posted by FredNova



Zehra al wakker? (voor pics en filmkes) :toothless

ben allang wakker hoor... maar ben nog nie thuis geraakt :p en... fotos kan ik pas uppen op mn kot... :) da zal wss voor maandagavond of dinsdag ten laatste zijn. :)
FredNova
quote:
Originally posted by Zehra
ben allang wakker hoor... maar ben nog nie thuis geraakt :p en... fotos kan ik pas uppen op mn kot... :) da zal wss voor maandagavond of dinsdag ten laatste zijn. :)


I know, maar kwou wat zagen :toothless
Dj LPG
quote:
Originally posted by FredNova
I know, maar kwou wat zagen :toothless


en ik doe mee:p Zeeeeeeeehra, wanneer komen die foto's nu toch???? Ik wil weten hoe spastisch ik erop sta:D
Nagib
Spijtig da'k nie gekomen zijn. Ik was namelijk een beetje te lui om alleen naar Aalst te rijden. Heen en terug in totaal 120 km afleggen en dan nog alleen in een auto is toch niks voor mij. Mijn excuses... Volgende keer is 't hopelijk wat dichter bij huis en kan ik toch wat vrienden optrommelen zodanig da'k geen legaal excuus meer heb om niet af te komen.
Zehra
Jasper typing:

^ TrancEmotion 2, binnen 2 weken, in Schoten! :p
Nagib
^Neeeeeee! :( Dan ga ik op weekend naar d'Ardennen. Miljaar! Ay ay ay...
JediD4M
.. kheb mijn best gedaan, tkon iets anders en misschien beter!

ENJOY Jedi's personal story of the night!

Dance4Mation Review

weer eens veel te lang .. :rolleyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nagib
^Neeeeeee! :( Dan ga ik op weekend naar d'Ardennen. Miljaar! Ay ay ay...

Dammit, volgende keer gak echt eerst u raadplegen voor ik een feestje plan! :(

EDIT: Prachtige review Jan, zoals altijd! :)

JediD4M
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

EDIT: Prachtige review Jan, zoals altijd! :)


Thx! doe altijd goed positieve reacties erover te krijgen, geeft zelfvertrouwen en good feeling.. kschrijf er gewoon graag over ..

Kprobeer altijd iemand die er niets over weet of nog niet mag uitgaan zogoed mogelijk in te lichten... (voorbeschouwingen) soms daarom dat die zolang zijn.

En ja .. kgebruik nogal veel rare uitdrukkingen 'de belgische massa eet andere muziek' bijv. :D
Zehra
leuke review jan! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement