return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas

ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat ik niet kom. kmoet naar een vat.

Vat > Jasper


:sadgreen: :whip:
Zehra
^ vind ik ook! :whip:
Kaidreas
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal :D neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...







snif snif snif... sorry jasper sorrrrrrrrrry :( :(
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal :D neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...









snif snif snif... sorry jasper sorrrrrrrrrry :( :(


gelijk da aalst groot is .....
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal :D neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...







snif snif snif... sorry jasper sorrrrrrrrrry :( :(


Dries ge zijt een vijg jong, kom is gewoon af, ktrakteer u een pint, meer hedde toch ni nodig om zat te worden :D
Kaidreas
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )



hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )



hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?


ge moet nie van onderwerp veranderen, laat gewoon u tetten in antwerpen en laat ze spelen met die boezemvriend en kom met u benen, hoofd en de rest van u lijf naar aalst :happy2: :p
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )



hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?


Had gij toen ni nog iets gepakt in de café au lait? Of was da die parinska... Ik weet da ik daar toen nog 2 coctailkes heb gedronken die me toen uitermate smaakten.

Antwerp beta meeting is een stille dood gestorven... Tzal nog wel eens pas geven zeker.
Kaidreas
mmmmmmm margarita......
damn die cocktails van u waren gewoon beter :D




ow ja btw: 1 Topic to rule them all--> met andere woorden kwas weer ff aan offtopicen....
carry on with the good work lads :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas


hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden...

Neem boezemvriend mee naar Second Sun en bezat u daar ;)

Oester
onze franse vriend , heeft der ook zen werk van gemaakt :-)

http://www.deejayz.net/
Jasperovitsj
Amai, als hij evengoed draait zoals hij reclame maakt gaat het een fijn avondjes worden! :eyes: :p

BTW, hier is dus de definitieve line-up:

Jasper 22u - 23.45
FredNova 23.45 - 1.30
Fire 1.30 - 3.30
Jordan Waeles 3.30 - 5.15
Maarten 5.15 - end
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement