|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| kga het proberen in te passen in men drukke agenda. De dag zelf verplichtingen, de dag erna 's ochtends al verplichtingen. Iemand die me in 2 wil kappen? :D |
|
|
| Kaidreas |
same here...
is there a butcher on the net?
spijtig ik had jasser zen set wel willen horen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Binnen een week of 3 is het al zover, ik begin er al zin in te krijgen! :D |
|
|
| Dj LPG |
| Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn, het is tenslotte op 2min van men deur:D Dus Jack als gij nie kunt, kunnen de mensen nog altijd met mij meestappen:whip: |
|
|
| Xilver |
| Kga toch ook proberen af te komen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik reken dus wel op een grote Beta-delegatie hé! ;)
En liefst nog vanaf 22u ook, dat ze mij kunnen bezig horen! :toothless :p |
|
|
| BZRK |
Plannekes kunnen nogal misleidend zijn soms. Iemand die dus kan vertellen hoeveel minuten da ongeveer stappen is vanaf het station?
Als da doenbaar is, dan heb ik daar ook wel veel zin in :) |
|
|
| pooley |
| Geen 6 en geen 8 ofwa?!,ç! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik reken dus wel op een grote Beta-delegatie hé! ;)
En liefst nog vanaf 22u ook, dat ze mij kunnen bezig horen! :toothless :p |
liefst nog voordien ook, zodat we nog iets kunnen gaan drinken in die pub :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
Geen 6 en geen 8 ofwa?!,ç! |
hahahaha.... kei grappig ,neen ge komt er altijd zoiezo in 7 minuten :D
ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat ik niet kom. kmoet naar een vat. en de dag erna misschien naar school en I love techno dus pretty moeilijk. |
|
|
|
|