|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Oester |
nice , toch move x was ik te laat , daar kregen we zelfs een tekstje met foto .. ma was te laat :-)
outsoon ging ook nie lukken normaal , ma precies toch , sweet. staat er trance en progressive bij ? |
|
|
| TOR |
ow ja, neem voor de volgende editie een webdesigner in dienst :p
mijn broer kan dat eventueel gratis doen ;) |
|
|
| Oester |
:-)
dude men webtalenten zo beledigen :-) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Oester
outsoon ging ook nie lukken normaal , ma precies toch , sweet. staat er trance en progressive bij ? |
nope wat er bij staat heb ik overgetypt in de vorie reply.
wel nieuw in Outsoon is een pagina voor Progressive 'Trance' net zoals Drum&Bass, Electro, House, Techno en Minimal een pagina krijgen met nieuwtjes en een chart per sub-genre.
Vind ik zeer positief.
Chart Progressive - Trance November =
1 - The Audioholics - External Key
2 - Perry O'Neil - Waveforce
3 - Starkid - Crayons (Leama & Moor In Loving Memory Of Starkid Remix)
4 - Lolo - Why
5 - Jase From Outerspace - Do What You Want (Max Graham's Third Street Remix)
6 - Jan Gustafsson - Future History
7 - Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
8 - Subsky Vs Muzo - Error - Feed The Deer
9 - Alex M.O.R.P.H. - Unification (Fred Baker Remix)
10- Dextro - Do You Need Help (The MFA's Help Help Remix)
*Sorry das puur off-topic* maar daar zullen we waarschijnlijk wel een paar tracks vanavond van terughoren? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zehra typing: ey jonges! kwil ook een poster! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| We vertrekken hier binnen een paar minuutjes, I can't wait! :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by JediD4M
5 - Jase From Outerspace - Do What You Want (Max Graham's Third Street Remix)
|
:whip:
:mad:
:whip:
grrrrrrrrrrrr. |
|
|
| FredNova |
ik ga ook eens inpakken en me klaarmaken
tot straks |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by JediD4M
9 - Alex M.O.R.P.H. - Unification (Fred Baker Remix)
|
ohhhhh. ken deze remix niet, maar den originele: :crazy:
steekt er gemakkelijk bovenuit in deze barre tijden =). |
|
|
| lost_in_trance |
Ik zou graag komen maar elke week uitgaan is te veel. Dit jaar ga ik nie meer uit!!!
;) |
|
|
| pooley |
| bien suurrrrrr ... et on te croit :) |
|
|
|
|