|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij :p
Please *angelface*
Zoals ik al zei in een andere thread is het zeker dat ik kan komen, dus als mensen over een tijdje zeggen wanneer ze in Aalst toekomen kan ik hen begeleiden naar een warm-up café (lees: Irish pub) en dan naar the Factory als onze Jasper ga beginnen, goed? |
|
|
| lievez |
Irish pub, zie dagge u ni miswandelt en den twilight binnega :p
of is da daar ni in da straatje diene irish pub ? |
|
|
| JediD4M |
| ^Jack is dat in de Paddy's dat ge bedoelt met 'Irish Café?' |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij :p
Please *angelface*
Zoals ik al zei in een andere thread is het zeker dat ik kan komen, dus als mensen over een tijdje zeggen wanneer ze in Aalst toekomen kan ik hen begeleiden naar een warm-up café (lees: Irish pub) en dan naar the Factory als onze Jasper ga beginnen, goed? |
kweet niet of het in Aalst zo zit maar in een Irish pub hebben ze meestal geen goei gewone pintjes. Waar is die Irish pub eigenlijk jack? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
kweet niet of het in Aalst zo zit maar in een Irish pub hebben ze meestal geen goei gewone pintjes. Waar is die Irish pub eigenlijk jack? |
They got Guiness dammit, vele beter dan gewoon pintjes :p |
|
|
| Dj LPG |
1) Twilight bestaat niemeer, jammer want het was leuk om die mensen gaan te kloten:p
2) In de paddy's hebbe ze denkek ook gewoon bier, ma ik ben het nie zeker:whip:
3)Buiten de paddy's is er denkek geen enkel ander iers cafe in aalst:) |
|
|
| TOR |
bij ons in de pub kun je gerust een gewone pint bestellen..
en ja, ik heb niks gepland die dag, dus ik kan op elk ogenblik komen.. hangt er gewoon van af hoeveel tijd je in de pub wilt doorbrengen en hoe zat je naar het feest wilt vertrekken.. :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
They got Guiness dammit, vele beter dan gewoon pintjes :p |
da vind ik echt mislukte chocomelk eh, klaat me meestal leiden door de cocktails in een Irish pub. Heeft me al eens een serieus zeer been gekost. |
|
|
| Pumaz |
Ik bedoelde Paddy's, rechtover het station in Aalst. Vroeger had je 't Verdiep die ook Guinness had (vlak bij de Twilight) maar ik denk dat da weg is nu spijtig genoeg.
Ze hebben er ook "gewoon bier" (ik drink daar Carlsberg) en ge kunt het zelfs in Ierse maten kopen (lees: ongeveer halve liter). |
|
|
| lievez |
ahja just, de paddys aant station.
kwist ni zeker of da verdiep daar nog was. en twilight sjah.. was soms is leuk me carnaval me ne mens loopt toch ni op zen gemak ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lievez
kwist ni zeker of da verdiep daar nog was |
Niet dus, echt spijtig, was daar lekker relaxed, da fake water van achter was echt wel chic :cool: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Niet dus, echt spijtig, was daar lekker relaxed, da fake water van achter was echt wel chic :cool: |
euh, ik ben daar vorige week nog iets gaan drinke? zelfs nog me imke jack;) |
|
|
|
|