|
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Het is de verkeerde pull om Imke te zijn, maar ik weet dat Lenny (haar vriendin) een zwarte string droeg :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Ahja, die vriendin van Imke
EDIT: Geen zin om voor zo'n post een hele discussie te voeren, daarom maar even ge-edit...nogmaals mijn excuses. |
|
|
| Dj LPG |
Don't offend her:whip: Da s een goei vriendin dus shudup about it
edit: lees verder voor excuses |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Don't offend her:whip: Da s een goei vriendin dus shudup about it |
kdenk nie da het zo bedoeld is... tis gewoon da pumaz der over had gezegd dat het een superlekkere lesbian was... :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
^ mijn excuses :o
Maar jullie waren beiden bezig (wel, vooral Jack) over hoe knap en lekker ze wel niet was, maar dat sloeg dik tegen toen we ze ook effectief zagen, daarmee... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ mijn excuses :o
Maar jullie waren beiden bezig (wel, vooral Jack) over hoe knap en lekker ze wel niet was, maar dat sloeg dik tegen toen we ze ook effectief zagen, daarmee... |
Sja, elk zen gedacht... Ik vind het e schoon meiske en daar blijf ik bij... Ze krijgt trouwes al genoeg commentaar op school en tbegint mij nogal tegen te steken. Da de mensen eerst es naar hun eige kijke voor ze commentaar geven op anderen eh, of is iedereen zo perfect tegenwoordig?? |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jasper
1. Kosmas Epsilon: Shame
2. Kaan Duzarat: Organic intellectual (Original mix)
3. Quivver: These are the days (Vocal mix)
4. Murat Uncuoglu: Azize
5. Echotek: The other zone (Moshic remix)
6. Mic Burns: See me fall (Matthew Dekay vs Proluctors trousy mix)
7. Madoka: Inhale
8. Dave Swayze: Oregona
9. Spooky: Belong (Sasha remix)
10. Marris: Egarnical
11. Jaytech: Music 101 (Flash Brothers remix)
12. Viton & Stel: Wooden swordz (Kosmas Epsilon remix)
13. Blue Haze: Into nothing (Bill Hamel's last time for 9 voc)
14. Chris Salt: Dub sonar (Luke Chable remix)
15. Perry O'Neil: Arise
|
ziet er n zalig setje uit, zeker 10 -> 13 zalige platen |
|
|
| Zehra |
| ieder heeft zijn/haar eigen schone kantjes... :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ziet er n zalig setje uit, zeker 10 -> 13 zalige platen | Thanks :)
Maar welke platen zijn dan ni zalig? :whip: :p |
|
|
| Xilver |
Sja, elk zen gedacht... Ik vind het e schoon meiske en daar blijf ik bij... Ze krijgt trouwes al genoeg commentaar op school en tbegint mij nogal tegen te steken. Da de mensen eerst es naar hun eige kijke voor ze commentaar geven op anderen eh, of is iedereen zo perfect tegenwoordig?? |
Ni stressen mannen, ieder z'n goesting. |
|
|
| _Jedi |
Hey Laurens, .. idd elk zen gedacht, denk niet dat Jasp op dat meiske commentaar had of wat dan ook, twas eerder van 'ik vond dat eigenlijk geen schoon meiske en jullie wel'...
Smaken verschillen .. ze had wel een zwoele uitstraling maar voor mij ook geen 'waauw'. (plz neem dat niet verkeert op!)
kdenk niet dat er hier (forum) meteen mensen zijn die hunzelf de perfectie vinden zenne en bij de meesten op second sun zelf niemand,.. de meesten zijn zelf nogal hard voor hun eigen.. kben zelfs te hard voor mezelf zei es iemand .. dus...
Khoop dat ze haar dan toch zowiezo wat beter voelt op school, met of zonder commentaar! |
|
|
| TOR |
| lol, ik was weer teveel in een trance door de muziek geloof ik, want ik me totaal niet meer herinneren over wie jullie het hebben |
|
|
|
|