|
Sensation 2005
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
Sensation 2005 amsterdam
2005.07.02 Sensation White
Lineup:
- Laidback Luke
- David Guetta
- Audio Bullys (LIVE)
- Armin van Buuren
- Marco V
- Jean
2005.07.09 Sensation Black
Lineup:
- Yves de Ruyter
- Tom Harding
- Yoji Biomehanika
- Dana Vs Luna
- Megamix
- The Prophet
- Deepack
- Outblast |
|
|
| jofawe |
| du menar väl ändå 2005-07-02 och 2005-07-09 ?! |
|
|
| CJ InterCity |
självklart vill man inte missa SEEEENSATIONNNNNN :cool:
om jag sedan lyckas ta sig dit eller inte, ja det får vi se...:D |
|
|
| ScuL |
Denna blir säkert slutsåld i mindre än ett dygn.
Jag måste säga förresten att det kommer att finnas en Sensation 2005 i både Tyskland och Belgien också! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Första Sensation jag ville gå på var Sensation 2000 men jag har fan inte lyckats än. Helt pga. dålig ekonomi.
Jag vill gå på årets Black om nu inte Love Parade kommer igång i år igen och det brukar infalla samma helg som Black... Om så är fallet även i år vill jag på White.... blir väl att köpa sina biljetter på svarta marknaden utanför arenan som alla andra :(
Scul: Att de va en i Belgien nu den 16 april visste jag om men vilket datum är den i Tyskland ? |
|
|
| CJ InterCity |
| jao den är i Tyskland också! tänkte dra dit först men jag har hört att linan inte blir lika fet :p på www.id-t.de står det lite om det hela... |
|
|
| ScuL |
Jag vet inget om tyska sensation tyvärr
datumet och platsen är fortfarande okänd |
|
|
| mr_fisken |
| Blir lagom att starta tågluffen med sensation :D |
|
|
| K-PAXian |
| Bara att invänta en lineup nu då. :toocool: |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Bara att invänta en lineup nu då. :toocool: |
Jo precis, är väl lika bra att börja tjat direkt då.
Någon som vet när dom släppte linan förra året?:wtf: |
|
|
| Hauken |
| Sensation 2005 vore bara önsketänkande för min del..... :( |
|
|
|
|