|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Fred Acler har precis samma problem som dig Aendy... ni kan ju snacka ihop er :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fred Acler har precis samma problem som dig Aendy... ni kan ju snacka ihop er :) |
Men har han oxå en hytt som är betald så hjälper ju inte det... Då är vi bara två stycken med samma dilemma... |
|
|
| Laszlo |
| grabbar fixa VIP eller ett falsklegg till mig, så är jag på ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
grabbar fixa VIP eller ett falsklegg till mig, så är jag på ;) |
+1 :nervous:
hörde förresten att både Tiesto's & Sterbinszky's spelningar i Ungern igår var katastrofala! Är det ett tecken på något? :toothless |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
+1 :nervous:
hörde förresten att både Tiesto's & Sterbinszky's spelningar i Ungern igår var katastrofala! Är det ett tecken på något? :toothless |
haha - gutt...hoppas det blir ännu sämre i morgon :) fast å andra sidan hoppas jag att sterby gör jävligt bra ifrån sig så att vi får se honom fler gånger här i sverige... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Kan man inte bara skriva över något namn från en annan hytt på sin hytt. Pengarna är inga problem, faen 400 pix. Men allvarligt vad gör dem. Stannar de en från att gå ombord om man inte är minst 2 i hytten, vem ger de hytten till? |
Nämen alltså... det är väl klart att du får komma ombord ändå. Din hytt har du betalt för, om du sen väljer att bo där själv (eller upp till max personer) är något du själv väljer.
Om du känner dig osäker så kan du la bara ringa in med något annat personnummer. Men som sagt, dumheter om det behövs :) |
|
|
| Funfrock |
Börjar känna mig lite peppad in för detta nu iaf :)
Igår var jag helt off och funderade på att skita i allt. |
|
|
| Daniey |
I will take a lots of em for sure :D
Ps.(see PM) |
|
|
| SteveTranz4ever |
There's always tons of pics at Liquidsunset.org after parties like this...
Var bara tvungen :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Yes ! Jag har precis hyrt en fin kamera :gsmile:
Får lite spons i form av pengar av en kollega som ska med :D
Sony DSR-PD150
Räkna med film ! |
|
|
| November |
Hoppas att det blir livat för er allihopa..
Kan säga att själv var jag nog lite besviken efter sett Tiesto på Rockerfeller nu i måndags..
Hade förväntat mig bra mkt mer..
Kan säga det att Marco V var load mycket mer i min smak ialf.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Yes ! Jag har precis hyrt en fin kamera :gsmile:
Får lite spons i form av pengar av en kollega som ska med :D
Sony DSR-PD150
Räkna med film ! |
well you - nu är jag avis så det räcker och blir över...:) hoppas fan i mig att du har material med Sterby annars jävlar..! jag hade iaf den grymmaste spelningen idag på lääääääääänge, så jag är nöjd jag också...gratis sprit is teh :toothless |
|
|
|
|