|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
STERBINSZKY SKA SPELA PÅ KRYSSNINGEN!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
(uppenbarligen...) Jag avgudar den jävlen...har propagerat i åratal för att få hit honom till sverige, och så har de satt 23-årsgräns på kryssningen de jävla f******a. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Jag gråter blod... :( :( :( :( |
MENAR DU ALLVAR?? i så fall ringer jag Tranzident på stubben, kanske vi kan träffa Sterby i sthlm eller nåt... bättre än inget ju!! :eek:
men alltså... stämmer detta??? nu blir jag rastlös!:nervous: :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| Fick precis bekräftat av Sterbinszky's manager att Sterby spelar på båtjävlen...HELVETE, jag måste med. Steve - kan du adoptera mig? Annars måste jag släpa med mig morsan eller farsan... :o |
|
|
| Gaby |
Cinderella Club Cruise
Avresa den 18.5.2005 kl 18.00
Program i Fun Club
21-23 svensk Dj (namn meddelas senare)
23-01 Dj Sterbiszky
01-03 Dj Tiësto
03-06 svensk Dj (namn meddelas senare)
Hela hytten pris:
Svit 2200 SEK
LxA 1200 SEK
Lyx 800 SEK
A 400 SEK
B 400 SEK
C4 400 SEK
C2P 200 SEK |
|
|
| K-PAXian |
att man jobbar. Hade hakat på annars. ! :whip:
EDIT: Men när jag tänker på det, så skulle jag kunna åka... :nervous: Vilka fler här ska åka? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Cinderella Club Cruise
Avresa den 18.5.2005 kl 18.00
Program i Fun Club
21-23 svensk Dj (namn meddelas senare)
23-01 Dj Sterbiszky
01-03 Dj Tiësto
03-06 svensk Dj (namn meddelas senare)
Hela hytten pris:
Svit 2200 SEK
LxA 1200 SEK
Lyx 800 SEK
A 400 SEK
B 400 SEK
C4 400 SEK
C2P 200 SEK |
Det var ju jäkligt billiga biljetter må man säga! |
|
|
| hustler |
Jag går mot en tidig död om de inte sänker åldern till 20..
FAN!! |
|
|
| CJ InterCity |
fick precis Fokused newsletter i epostlådan, så här ska det tydligen se ut:
CCC
CINDERELLA CLUB CRUISE
WEDNESDAY THE 18TH OF MAY 2005
VIKING LINE M/S CINDERELLA
STOCKHOLM MARIEHAMN STOCKHOLM
TIËSTO WORLDS NO. 1 DJ
STIBRENZKI
DAVID WEST LIVE
KASEY TAYLOR
PARHAM
DEVILFISH
ODED PELED
ÖZGUR CAN
MR A
ANDREAS HANSSON
JDOTP
RAYMOND BAAKLINI
DEPARTURE
Wednesday the 18th of May, 18:00
Viking Line terminal, Slussen, Stockholm
RETURN
Thursday the 19th of May, 15:30
Viking Line terminal, Slussen, Stockholm
Minimum 2 persons /cabin
HOW TO BOOK
To book your cabin you just contact Viking Line and give them the booking code as reference to get our special prices. You will pay and receive your actual ticket at the Viking Line terminal when you check in.
BOOKING CODE: CCC2
VIKING LINE TEL: 08-452 40 00
FOR MORE INFORMATION, CHECK:
www.tiesto.com
www.sterbinszky.hu
www.vikingline.se
www.fokused.net
stavningen kunde varit bättre :o |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
fick precis Fokused newsletter i epostlådan, så här ska det tydligen se ut:
CCC
CINDERELLA CLUB CRUISE
WEDNESDAY THE 18TH OF MAY 2005
VIKING LINE M/S CINDERELLA
STOCKHOLM MARIEHAMN STOCKHOLM
TIËSTO WORLDS NO. 1 DJ
STIBRENZKI
DAVID WEST LIVE
KASEY TAYLOR
PARHAM
DEVILFISH
ODED PELED
ÖZGUR CAN
MR A
ANDREAS HANSSON
JDOTP
RAYMOND BAAKLINI
DEPARTURE
Wednesday the 18th of May, 18:00
Viking Line terminal, Slussen, Stockholm
RETURN
Thursday the 19th of May, 15:30
Viking Line terminal, Slussen, Stockholm
Minimum 2 persons /cabin
HOW TO BOOK
To book your cabin you just contact Viking Line and give them the booking code as reference to get our special prices. You will pay and receive your actual ticket at the Viking Line terminal when you check in.
BOOKING CODE: CCC2
VIKING LINE TEL: 08-452 40 00
FOR MORE INFORMATION, CHECK:
www.tiesto.com
www.sterbinszky.hu
www.vikingline.se
www.fokused.net
stavningen kunde varit bättre :o |
Det står ju inte uttryckligen att det är 23 i nyhetsbrevet? |
|
|
| Laszlo |
| Stibrenzki? Vem fan är det? :) |
|
|
| hustler |
Ponera att man får nyhetsbrevet i mailen och bestämmer sig för att boka, man ringer och bokar en hytt för två pers som är 20 år gammla. Fortfarande är det ingen som har informerat om att det är 23 som gäller för killar. Läser man bara brevet i sin helhet så är den första tanken att det är 18 som gäller. Det enda logiska.
Marknadsför dem skiten utan att skriva ner vad det är som gäller så kan de fan i mig inte neka folk i dörren, tycker man.. ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Stibrenzki? Vem fan är det? :) |
undrade just detsamma :toothless |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by hustler
Ponera att man får nyhetsbrevet i mailen och bestämmer sig för att boka, man ringer och bokar en hytt för två pers som är 20 år gammla. Fortfarande är det ingen som har informerat om att det är 23 som gäller för killar. Läser man bara brevet i sin helhet så är den första tanken att det är 18 som gäller. Det enda logiska.
Marknadsför dem skiten utan att skriva ner vad det är som gäller så kan de fan i mig inte neka folk i dörren, tycker man.. ;) |
Visst kan man tänka så, men chansen att det ska gå hem i praktiken lär väl vara lika med noll tyvärr |
|
|
|
|