|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Cube |
Asså varför?! varför ska dom höja till 23 för killar? :whip: Fyfan va surt det känns.. snart höjer dom väl till 30 också :(
bläää och fy säger jag bara... |
|
|
| November |
Jag ska se honom i Oslo den 16:de Maj..
Har redan biljett.. Annars hade jag helt klart åkt båt istället :tongue3
Roligt att träffa lite SWEtas, men det blir nog hur bra som helst för mig ändå :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by November
Jag ska se honom i Oslo den 16:de Maj..
|
ska se han i Ungern 15 maj muhaha :toothless :p |
|
|
| staz |
finns de billiga resor till ungern?
typ kryssar eller så |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by staz
finns de billiga resor till ungern?
typ kryssar eller så |
hm, svårt att tro att den kryssen nånsin skulle hitta fram till Ungern:p
men billigt flyg kanske finns? e ju relativt billigt till Bulgarien och liknande...;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by staz
finns de billiga resor till ungern?
typ kryssar eller så |
haha, säg till mig om du hittar någon kryssning till Ungern.
Eftersom landet inte gränsar till något hav så kan det bli änna jobbigt :tongue2
Men fester verkar det finnas en del. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
haha, säg till mig om du hittar någon kryssning till Ungern.
Eftersom landet inte gränsar till något hav så kan det bli änna jobbigt :tongue2
Men fester verkar det finnas en del. |
Gar inte donou genom bedapest dock? =)
fast kan nog bli lite klurigt att hitta kryss dit anda! :stongue: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by staz
finns de billiga resor till ungern?
typ kryssar eller så |
Du kan flyga till Ungen med Wizzair för ca 1500 spänn (T/R inkl. flygskatt och allt sånt tjaffs). Ungern har utan tvekan en av de bästa klubbscenerna i Europa...det är väl bara England, Holland, Tyskland och Spanien som ligger före... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Du kan flyga till Ungen med Wizzair för ca 1500 spänn (T/R inkl. flygskatt och allt sånt tjaffs). Ungern har utan tvekan en av de bästa klubbscenerna i Europa...det är väl bara England, Holland, Tyskland och Spanien som ligger före... |
nu skulle det behövas en icke-ungrare som bekräftar det :o men jo laszlo har så rätt, det händer alltid något kul där nere :p |
|
|
| Laszlo |
Absolut, jag menar vafan:
30:e April: Digweed @ Events Hall
6:e maj: Mario Ranieri @ Caribi Dance Club
6:e maj: Monika Kruse, Stanny Fransen @ Highlander
7:e maj: Henrik B @ Club Alibi
7:e maj: Armin @ Prága
15:e maj: Tiësto @ Palace Dance Club
21:a maj: Airbase @ Citadella
22:e maj: Sasha @ Flört
28:e maj: Marco Remus, Frank Kvitta, Mario Ranieri @ Kashmir Underground
Så visst händer det grejer där nere .. :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Absolut, jag menar vafan:
30:e April: Digweed @ Events Hall
6:e maj: Mario Ranieri @ Caribi Dance Club
6:e maj: Monika Kruse, Stanny Fransen @ Highlander
7:e maj: Henrik B @ Club Alibi
7:e maj: Armin @ Prága
15:e maj: Tiësto @ Palace Dance Club
21:a maj: Airbase @ Citadella
22:e maj: Sasha @ Flört
28:e maj: Marco Remus, Frank Kvitta, Mario Ranieri @ Kashmir Underground
Så visst händer det grejer där nere .. :) |
Det är helt sanslöst vad Sverige ligger efter.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by hustler
Det är helt sanslöst vad Sverige ligger efter.. |
Sant :( Ännu värre är det väl under högsäsong, så vill man ut i Europa och partaja så är Ungern verkligen att rekommendera, du lär nog inte springa runt rastlös där nere...Budapest är ju en av europas vackraste städer också...att det dessutom är billigare än vad det är här hemma gör väl saken inte sämre... |
|
|
|
|