return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 9)
View this Thread in Original format
Gaby
Nån som saknar biljett??? Säljer 2 för 100 kr/st (ej hytt)
sipowitz
Nu kanske någon tycker jag är lite smågnällig, men då får det vara så. Ni som känner mig vet att gnäll inte är vanligt från min sida iallafall :)

Någon som har tänkt på att det är en cigarretttillverkare som har detta som ett reklamjippo... Förutom att det känns fel att stödja en sådan så lär det ju vara något så fruktansvärt mycket rökande på båten att man får campa ute på däck för att kunna andas. Själv så tenderar jag att inte uppskatta när folk står med en glödande pinne :) på dansgolvet där man försöker dansa, ajaj..


Har dock hört att dansgolvet: Maskinrum (Feat. Nicka & Dexta) kommer vara rökfritt.
Proximus
blao, jag kommer också, så jag ska stjärtknulla steve.. kommer bli riktigt trevligt det.

sipo: visst är det bittert med reklamjippot, men jag finner mig i det.. de enda fester jag drar till är persiska och liknande fester så om jag skulle skippa fester på grund av cigarettföretag så skulle jag nog lika gärna skita i att gå ut.. sen tycker jag att medias häxjakt på cigarettföretagen är extremt underhållande. Inte är de ute mot nikotinet i sig, utan cigarettföretagen, det jag funderar över är vilka som sponsrar media och om media faktiskt agerar så bara för att folket själva vill sluta röka och söker anledning..

jag menar kolla hur media hypar snusandet.. nu kan tjejer snusa! snus i flera olika smaker! bla bla! yadda yadda!

/klagomål.

hursom. förbered dig steve. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Proximus
blao, jag kommer också, så jag ska stjärtknulla steve.. kommer bli riktigt trevligt det.


hursom. förbered dig steve. :D

Jippiiii... min alldeles egna aktersnurra :toothless
anuga
Låter som Steve får ta med sig en dunk med Glidmedel ;) :haha: :haha: :haha:
Proximus
:D

it will be phat! fast det kanske blir trekant Steve, funtar på att ta med den skäggiga turken Özze Can också :D
-=Kotten=-
Var kommer hela philip moris grejen ifrån...inte sett deras namn nånstans....flyers,nyhetsbrev, hemsidor mm....:conf:
Aendy
Jag har ett litet problem. Hela min hytt har fått förhinder så jag blir ensam, inga problem, förutom det faktum att det står minst 2 pers /hytt. Betyder det att jag inte kommer ombord med enbart mig i min hytt?
SteveTranz4ever
Aendy... en trist klassiker tyvärr... det är därför man alltid ska ta betalt så fort som möjligt av alla så det blir deras problem att fixa ersättare om dom vill ha igen pengarna...
Men om dom nu har betalt och man behöver fylla minst 2 så är de ju lite körigt :(


Hör med Fred Acler... han är i precis samma situation som dig !
jofawe
jag tror att Scintilla och co. söker nån å dela hytt med

Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Aendy... en trist klassiker tyvärr... det är därför man alltid ska ta betalt så fort som möjligt av alla så det blir deras problem att fixa ersättare om dom vill ha igen pengarna...
Men om dom nu har betalt och man behöver fylla minst 2 så är de ju lite körigt :(


Hör med Fred Acler... han är i precis samma situation som dig !


Kan man inte bara skriva över något namn från en annan hytt på sin hytt. Pengarna är inga problem, faen 400 pix. Men allvarligt vad gör dem. Stannar de en från att gå ombord om man inte är minst 2 i hytten, vem ger de hytten till?
jofawe
oups-.. BIG BIG mistake..

såg att det var fel tråd.. Scintilla är nog INTE intresserad av denna kryss..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement