|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| Tycker med handen på hjärtat att den här åldersgränsen är obeskrivlig idioti personifierad. Inte nog med att de går miste om en del intäkter, de gör en hel del myndiga och sansade människor upprörda/besvikna också. |
|
|
| chjo |
Är det någon som skall dit som åker härifrån Göteborg??
Kollade tågtider precis, funkade inget vidare.. funderar på att åka till Karlstad, därifrån går det en buss, massa folk som åker därifrån tydligen. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by chjo
Är det någon som skall dit som åker härifrån Göteborg??
Kollade tågtider precis, funkade inget vidare.. funderar på att åka till Karlstad, därifrån går det en buss, massa folk som åker därifrån tydligen. |
Vi åker ett gäng från Borås.
Dock inte klart HUR vi tar oss upp än bara. |
|
|
| chjo |
Tåg ToR Gbg - Sthlm kan man komma undan med 843:- tror jag det var, men då är det tight, det går 16:07 från Sthlm C Tordag em.
Buss går ju, men tar en halv evighet.
Bil, tar ju sitt tag det me... men i nödfall går det ju, men surt åka själv.
Kan du skriva en note när ni vet hur ni Boråsare skall göra. |
|
|
| ScuL |
Jag ska resa till Sverige I helgen av den 21. maj
upptäckte nyss att denna kryssning pågår typ 2 dagar innan jag flyger in.
Undrar om det är värt att resa 2 dagar tidigare osv för detta?
Sen måste jag ta mig till Linköping igen efter detta |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by ScuL
Undrar om det är värt att resa 2 dagar tidigare osv för detta?
Sen måste jag ta mig till Linköping igen efter detta |
du kan ju träffa tiesto runt hörnet hela året :p
Jag skulle dock inte gärna missat det om jag hade åldern inne. Inte så mycket för Tiesto faktiskt, men det finns även andra grymma DJs ombord ;) |
|
|
| Daniey |
| Håller med ovan talare! ScuL , åk upp för de andra DJsen isåfall! ;) |
|
|
| Funfrock |
| ser ut som jag dyker upp på den här kryssen också :) |
|
|
| ScuL |
| det låter kanske skumt men jag har faktiskt aldrig sett Tiësto :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
det låter kanske skumt men jag har faktiskt aldrig sett Tiësto :D |
De har du visst din buse... IC03 ;) Fast iof vi kan ju inte kalla de se mer än att vi fick en schymt av han för vi orkade ju inte stanna på det överdrivet packade golvet :p |
|
|
| ScuL |
hmm.... nästan glömt lol
jag borde dra mindre ofta så jag kommer ihåg mer :D |
|
|
| Proximus |
om pengaflödet inte sinar så kanske jag hänger med på kryssen också.
det här med åldersdiskriminering ska ta slut snart, är någon lag på väg om det. |
|
|
|
|