|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Sant :( Ännu värre är det väl under högsäsong, så vill man ut i Europa och partaja så är Ungern verkligen att rekommendera, du lär nog inte springa runt rastlös där nere...Budapest är ju en av europas vackraste städer också...att det dessutom är billigare än vad det är här hemma gör väl saken inte sämre... |
skit i det.. hur är brudarna?! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jofawe
skit i det.. hur är brudarna?! |
dom e vackra, roliga och bäst av allt: DOM GILLAR TRANCE (oftast i af) :cool:
| quote: | Originally posted by Laszlo
30:e April: Digweed @ Events Hall
6:e maj: Mario Ranieri @ Caribi Dance Club
6:e maj: Monika Kruse, Stanny Fransen @ Highlander
7:e maj: Henrik B @ Club Alibi
7:e maj: Armin @ Prága
15:e maj: Tiësto @ Palace Dance Club
21:a maj: Airbase @ Citadella
22:e maj: Sasha @ Flört
28:e maj: Marco Remus, Frank Kvitta, Mario Ranieri @ Kashmir Underground
|
Detta är bara eliten, som motsvarar en bråkdel av de (officiella) klubbar och fester som arrangeras! Minns vad James Holden sa till mig i Budapest förra året, ordagrant "Hungary IS the ibiza of the mainland" :o
observera att vi nu gått lite offtopic :toothless |
|
|
| November |
Mäh .. nu blir jag nyfiken..
Hur är somrarna där då?
E det värt att dra dit på semester i juli eller augusti? Tar ju så hellre det än en sketen semester till cypern |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by November
Mäh .. nu blir jag nyfiken..
Hur är somrarna där då?
E det värt att dra dit på semester i juli eller augusti? Tar ju så hellre det än en sketen semester till cypern |
Absolut är det värt det...i augusti har ungern också sin egen Love Parade, Budapest Paráde...om det inte blir en kryssning igen precis dagen innan så är jag definitivt där! |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Absolut är det värt det...i augusti har ungern också sin egen Love Parade, Budapest Paráde...om det inte blir en kryssning igen precis dagen innan så är jag definitivt där! |
Hmm låter ju tänkvärt :)
Ska kolla resor och hotell absolut ialf :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara visa er nåt jag just fick tag i...
 |
|
|
| Kraith |
Jag bokade just en hytt. De hade tydligen ett begränsat antal hytter till rabatterat pris. En B-hytt för 4 pers för totalt 400 kr (100 kr per person). Grymt billigt. :)
Passa på att boka nu så finns det nog rabatterade hytter kvar. |
|
|
| Vizay |
som nämnts innan så skriver dom ju inget om åldern i nyhetsbrevet. Inte heller skriver dom något om det på flyern som finns. Dessutom fick jag idag flyern med vanlig snailmail vilket jag tolkar som en ren inbjudan till att boka hytt även fast jag inte har fyllt 23+ (har fan inte ens gått med i något nyhetsbrev för fokused eller liknande så vette fan hur dom hittade mig :p)
Eg. borde man ju kunna trycka på att det inte kommit ut i någon information, det här med åldern alltså men de känns som man inte orkar göra det för utgången är ju ganska given :p
synn på åldersgränsen iaf eftersom linan va helt okej :)
[edit]
ett litet PS också, fattar inte hur folk kan sitta å gnälla på linan, man tycker ju att folk borde va nöjda att det ens går att arra en sån här tillställning med tanke på hur liten klubbscenen ändå är i sverige. Jag säger mer sånt här till folket! ;) |
|
|
| staz |
| om det finns hytt och nån vill köra en chansning (-23 år) så är jag på. En på mitt jobb gick på urban cruise förut och fick dissen pga ålder och då fick han iaf pengarna tillbaka (till skillnad mot silja line som inte verkar refunda) |
|
|
| CJ InterCity |
| men res-pengarna från *insert departure* till stockholm får man inte tillbaka... egentligen för jävligt, för jag hade hellre gått på detta än ferry corsten :rolleyes: men men, Ferry är inte så dum heller :D |
|
|
| Vizay |
om någon kan bekräfta att man kan få refund om dom nekar en i terminalen så är jag beredd att chansa just med tanke på att dom inte skriver ålder någonstans :)
nån som kan ta reda på? |
|
|
| mr_fisken |
Vizay. Jag fick också hem flyern. Undrar om det kan vara så att alla recpetionister osv har till uppgift att säga att åldern är 20/23 men att dom som sedan chansar kommer få åka med.
Menar varför skicka ut reklam till någon som inte kan åka med? |
|
|
|
|