|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| Hur länge vara denna kryssningen egentligen? Kör dom till Finland som Silja, eller kommer de tillbaka till Sthlm nu på morgonen? kan knappt vänta på folks reaktuioner om Sterby! :D |
|
|
| Laszlo |
| Jag tror det var en 16-timmarskryssning - inte säker dock...de borde vara hemma i eftermiddag/ikväll... |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by tiestoworld
tracklist:crazy: |
Well? Post it allready! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
well you - nu är jag avis så det räcker och blir över...:) hoppas fan i mig att du har material med Sterby annars jävlar..! jag hade iaf den grymmaste spelningen idag på lääääääääänge, så jag är nöjd jag också...gratis sprit is teh :toothless |
Allkårsfestivalen? :) |
|
|
| -=Kotten=- |
Kom hem precis....helt ok kryss...dock KNAPPAST fullbokad båt...funka ändå...lagom med folk.... :)
Börja dyngkröka direkt vid halv 7 när taxfreen öppna....helt av banan....däcka vid 3....missa halva kryssen....
:(
Förstökte i och försig ta igen de mesta dan efter...MYCKET sprit och dans... :cool:
Grannarna hade nån liquidsunset bannar på dörren.....va inne o titta men ingen steve fanns det där...:rolleyes:
Förövrigt va det endel narkotikaspanare med på resan...träffa på en som polarn kände direkt när man kom ombord... :)
Känndes som det i och försig var mindre droger än vanligt....dom stog o plocka folk när man gick av...så man får se om det blir nått i tidningarna...:rolleyes: |
|
|
| staz |
| blire säkert.. hade fett skoj iaf, på håret att man kom in. kul med lite familiar faces.. fan kände mig typ bland de yngsta av alla killar ombord med mina stabila 21. |
|
|
| Funfrock |
idioterna drog med mig in på pissprov på polisstationen, tog en 2-3h vilket gjorde att jag missade sista tåget hem. Fick åka i ilfart ut till arlanda och ta sista flyget istället.
Gjorde väl ungefär att alla mina positiva minnen från resan försvann. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Allkårsfestivalen? :) |
Japp...stallet hade öppet till fyra...jag och polaren som jag spelade med blev dyngraka i DJ-båset...var någon brud som bjöd oss på sex bira, och sen gick det bara utför .. :) Lil John/Dave Chappelle-imitationer hela kvällen...vi dissade en brud som tyckte vi spelade kass musik så jävla hårt så det finns inte...
- den här musiken suger!
- WHAT?!
- kan ni spela något annat?
- WHAT?!
osv... :haha:
och gårdagen var ännu värre...jag har sågspån i hela jävla lägenheten, ont i varenda kroppsdel - trots att jag hade min hockeyhjälm på mig...och till råga på allt så märkte jag nu när jag vaknade att någon klottrat en massa meddelanden på hela mig...allt från armar till bröst och rygg...:o Jag har nog sovit sex timmar de tre senaste dygnen.... |
|
|
| X-Samurai |
| quote: | Originally posted by staz
blire säkert.. hade fett skoj iaf, på håret att man kom in. kul med lite familiar faces.. fan kände mig typ bland de yngsta av alla killar ombord med mina stabila 21. | *Harkla Sig* Är 16 :> |
|
|
| staz |
var du med på kryssningen eller?
hur fan kom du in isf? :p |
|
|
| X-Samurai |
| quote: | Originally posted by staz
var du med på kryssningen eller?
hur fan kom du in isf? :p | Hade farsan med mig ;> |
|
|
|
|