|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
SWE_TRANCE +3
Funfrock + en bunt
Steve + Mistake (åker med i Danieys hytt)
Daniey + Johannes
Jace
Aendy + 3(?)
Fred Acler |
|
|
| EsseT |
| hehe kul för dig fredrik jag själv har ingen o åka med... :/* snyfta..* nåja...hoppas det löser sig ...VILL VILL ÅKA =) |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Vizay
om någon kan bekräfta att man kan få refund om dom nekar en i terminalen så är jag beredd att chansa just med tanke på att dom inte skriver ålder någonstans :)
nån som kan ta reda på? |
Dom har obligatorisk legkontroll på ALLA när man åker med viking....även om du är 50år gammal så måsste man visa leg...ungefär som passkontroll när man ska ut o flyga...
Nu verkar det ju som om man inte behöver betala biljetterna förän man är på terminalen och legkollen sker innan man kommer till incheckningsdiskarna....
Åtminnstonne var det så på nyår och valborg... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte om ni kanske vill börja värma upp lite så kan ni tanka hem min senaste video från www.Liquidsunset.org...
Det är en liten video på strax under 6 minuter från "Fokused On Tour" som var nere i Malmö med Tiësto i spetsen...
Videon består av 2 DJs, Parham & Tiësto med 2 sköna låtar !
Tyckte de passa bra nu eftersom bägge kommer att lira på denna kryssen :D





Nån som vill skänka mig en ny kamera... e så less på min gamla, blir jävla skitbild bara :(
Hoppas ni gillar den... :gsmile: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Tänkte om ni kanske vill börja värma upp lite så kan ni tanka hem min senaste video från www.Liquidsunset.org...
Det är en liten video på strax under 6 minuter från "Fokused On Tour" som var nere i Malmö med Tiësto i spetsen...
Videon består av 2 DJs, Parham & Tiësto med 2 sköna låtar !
Tyckte de passa bra nu eftersom bägge kommer att lira på denna kryssen :D
(...)
Nån som vill skänka mig en ny kamera... e så less på min gamla, blir jävla skitbild bara :(
Hoppas ni gillar den... :gsmile: |
Riktigt grym film Steve! Vältajmad med musiken och riktigt läckert klippt i allmänhet, som vanligt! :) |
|
|
| CJ InterCity |
| vilken härlig överraskning! asgrym video steve!!!:D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tack Peter :gsmile:
Tidschema för alla DJs blev officiellt idag...
MAIN FLOOR
21:00 – 22:30 ÖZGUR CAN
22:30 – 00:00 STERBRINSZKY
00:00 - 03:00 TIËSTO
03:00 – 06:00 PARHAM & KASEY TAYLOR
12:00 – 15:00 DAVID WEST LIVE + DJ SET
CLUB SEVEN
21:30 – 23:00 RAYMOND BAAKLINI
23:00 – 00:30 JDOTP
00:30 – 02:00 DEVILFISH
02:00 – 03:30 MR A
03:30 – 05:00 ODED PELED
05:00 – 07:00 ANDREAS HANSSON |
|
|
| CJ InterCity |
fick precis nyhetsbrevet... och det är inte glädjetårar som faller :(
ni som åker får i alla fall hälsa Sterbinszky så gott... hade gett vadsomhelst för att se honom i Sverige :rolleyes: (eller åtminstone på svenska vatten :toothless ) |
|
|
| Aendy |
| En fråga. Varför kostar mina biljetter 400 spänn när det i prislistan står att en hytt med 4 pers går på minst 800. Har jag biljetter till maskinrummet eller är jag fetblåst på något sätt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
En fråga. Varför kostar mina biljetter 400 spänn när det i prislistan står att en hytt med 4 pers går på minst 800. Har jag biljetter till maskinrummet eller är jag fetblåst på något sätt? |
En del hytter har gått iväg billigare av nån anledning... samma sak om man var tidig att boka precis som Daniey var med vår hytt så fick vi en A-hytt för 400 spänn... alltså 100 spänn i var för en sån här kryss :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Såg detta på Aftonblaskan precis:

Så lite marknadsföring har dom lagt ner iaf :) |
|
|
| Daniey |
Yepp , jag va tidig....väääldigt tidig att boka ;)
Coolt med annonsen på aftonbladet.se :) |
|
|
|
|