return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 3)
View this Thread in Original format
anuga
Ace senaste newsletter bekräftade det, Tiësto kommer dit, *I'll pass, thou* känns som han är sunkig ändå. Det finns bättre ställen att vara på, förvisso nämndes det en hel del andra bra DJ's, men i priset ingår tyvärr Tiësto notan...

[EDIT]
Från Fokused* Senaste, inte Ace...

TIËSTO WORLDS NO. 1 DJ (AND CHEESE DJ)
STIBRENZKI
DAVID WEST LIVE
KASEY TAYLOR
PARHAM
DEVILFISH
ODED PELED
ÖZGUR CAN
MR A
ANDREAS HANSSON
JDOTP
RAYMOND BAAKLINI
[/EDIT]
Aendy
quote:
Originally posted by anuga
Ace senaste newsletter bekräftade det, Tiësto kommer dit, *I'll pass, thou* känns som han är sunkig ändå. Det finns bättre ställen att vara på, förvisso nämndes det en hel del andra bra DJ's, men i priset ingår tyvärr Tiësto notan...

[EDIT]
Från Fokused* Senaste, inte Ace...

TIËSTO WORLDS NO. 1 DJ (AND CHEESE DJ)
STIBRENZKI
DAVID WEST LIVE
KASEY TAYLOR
PARHAM
DEVILFISH
ODED PELED
ÖZGUR CAN
MR A
ANDREAS HANSSON
JDOTP
RAYMOND BAAKLINI
[/EDIT]

Och det känns som att ingen blir väl gladare än de som tänker gå över att du och dina negativa gnälltendenser stannar hemma och låter oss uppleva det vi tycker är väldigt trevligt och bra ;)
anuga
quote:
Originally posted by Aendy
Och det känns som att ingen blir väl gladare än de som tänker gå över att du och dina negativa gnälltendenser stannar hemma och låter oss uppleva det vi tycker är väldigt trevligt och bra ;)

Och som jag svara på alla sådana inlägg...

Ni får tycka vad ni vill, jag har inte sagt något annerlunda, *jerk*
Var är gnällandet? Det finns där inte...
Att jag stannar hemma är inte säkert... Som jag nämnde, så kommer det andra, Bättre DJ's dit, Parham t.e.x.
Det ni tycker är "trevligt och bra" antar jag att jag gillar lika mycket, fast kanske inte precis samma artister och DJ's.
Laszlo
Tycker att ni som har åldern inne och speciellt ni som bor i stockholm definitivt ska gå - även om ni helst spenderar de två timmarna under tiestos spelning i hytten...det är ju pissbilligt och resten av linan är ju av absoluta toppklass!
SteveTranz4ever
Jag ska ju med såklart.... Daniey fixade en hytt för 400 spänn... en A hytt... så vi betalar alltså 100 spänn per skalle för att se dessa eminenta herrar :D :D :D :D
trancedanne
någon som vet åldersgränsen? :O
Laszlo
quote:
Originally posted by trancedanne
någon som vet åldersgränsen? :O

20 för tjejer
23 för killar
staz
nån ide att chansa trots at tman inte har åldern inne?

får man refund om dom dissar en i dörrn?
Laszlo
quote:
Originally posted by staz

Uppenbarligen ska det inte vara någon stenhård ålderskontroll (tror jag läste det på TC). Hade jag bott i Stockholm hade jag utan tvekan tagit risken och chansat - att punga ut 1000 spänn på bara bensin är dock lite att ta i för egen del...
X-Samurai
quote:
Originally posted by staz

"Omutlig åldergräns gäller: han 23, hon 20 år."
Skrev Viking Line på deras hemsida...

staz
vilka jävla mongon, kan nån stämma dom för åldersdiskriminering..
mr_fisken
quote:
Originally posted by Laszlo
Uppenbarligen ska det inte vara någon stenhård ålderskontroll (tror jag läste det på TC). Hade jag bott i Stockholm hade jag utan tvekan tagit risken och chansat - att punga ut 1000 spänn på bara bensin är dock lite att ta i för egen del...

Tror dom är rätthårda. Jag har snackat med lite folk på VL och dom kommer legga alla sa hon. Ingen idé att ens chansa
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement