|
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vizay. Jag fick också hem flyern. Undrar om det kan vara så att alla recpetionister osv har till uppgift att säga att åldern är 20/23 men att dom som sedan chansar kommer få åka med.
Menar varför skicka ut reklam till någon som inte kan åka med? |
eller hur, känns nästan som dom sagt till dom å säga 23 bara för att sålla bort de som inte hör hemma där, kan ju inte va så svårt för arrangörerna att hålla koll på att alla dom skickar till är över 23 lixom. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Helt idiotiskt de där med ålderskillnaden !!!!!!!!!!!
Tycker verkligen synd om alla härliga clubber på +20 som inte kan haka på... :(
Schyman... whäärr arrr juuu ? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Håller med om att det är synd om er som inte kan följa med pga 23-års gränsen.
Och jag tror knappast att det är någon idé att ta sig till terminalen med argumentet - "Jag fick en flyer hem, men det stod inget om någon åldersgräns där..." Enda svaret du lär få från vakterna är, "vad synd, bättre lycka nästa gång" :rolleyes:
Jag ser verkligen fram emot denna kryssen, hoppas att det blir bra drag :)
Vilka är det som ska med från sweta nudå?
SWE_TRANCE +3 |
|
|
| Funfrock |
Jag kommer tillsammans med en billast albanska flyktingar
SWE_TRANCE +3
Funfrock +en bunt |
|
|
| Jace2 |
| Glöm inte mig Steve!! =) |
|
|
| Daniey |
Oui , kommer du åxå Jace!?? ;) Najs!
Missade ju Essential.... *skäms* |
|
|
| Jace2 |
| quote: | Originally posted by Daniey
Oui , kommer du åxå Jace!?? ;) Najs!
Missade ju Essential.... *skäms* |
javisst jag kommer!! Täntke hur tomt ska de vara om du inte träffas inga finjävel på kryssningsbåten? =) Och det här gången jag kan också koncentreras festa på 110%...jiihaa!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
SWE_TRANCE +3
Funfrock + en bunt
Steve + Mistake (åker med i Danieys hytt)
Daniey + Johannes
Jace
Aendy + 3(?) |
|
|
| Daniey |
| Nice Jace , nice!! Schcåll!! ;) |
|
|
| Jace2 |
| quote: | Originally posted by Daniey
Nice Jace , nice!! Schcåll!! ;) |
Kippis!! (Schcåll på svenska eller någont sånt) =) |
|
|
| EsseT |
Hejsan om någon ska på TIESTO KRYSSEN o har en plats över säg till MIG OMEDELBART DET ÄR VIKTIGT....
Hoppas alla som ska med kommer med INte så kul o boka en hytt för sig själv.... KOM IGEN NU FOLKET =) |
|
|
|
|