| Hauken |
Mondaybar (Eller Silja? Polisen? Någon iaf) tillåter inte guardians på sina kryssningar. Viking kör tydligen annorlunda :) Men båten var väl inte helcharter, även pensionärer osv där eller?
Lasz och Kottens beskrivnigar ger mig ökad förståelse för åldersgränser :D Verkade vara en kul tripp. Hur var tijs? |
|
|