return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Tiesto på Viking Line den 18e maj (pg. 12)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by X-Samurai
Hade farsan med mig ;>


Kungligt!
X-Samurai
quote:
Originally posted by Aendy
Kungligt!
Haha han kanske ska med så att jag kommer in när Gielen spelar i augusti! :P
staz
lol skön farsa.. festade han loss nåt också eller? :)
Hauken
Mondaybar (Eller Silja? Polisen? Någon iaf) tillåter inte guardians på sina kryssningar. Viking kör tydligen annorlunda :) Men båten var väl inte helcharter, även pensionärer osv där eller?

Lasz och Kottens beskrivnigar ger mig ökad förståelse för åldersgränser :D Verkade vara en kul tripp. Hur var tijs?
tiestoworld
where is the tracklist???

:conf:
X-Samurai
quote:
Originally posted by staz
lol skön farsa.. festade han loss nåt också eller? :)
Jaaaa! han dansade som aldrig förr :P
Kolla in bilderna!
www.alutech.org
http://alutech.org/vikinglineboatcr...am1/VLBC30.html (dad&me)
Daniey
Mina pics är uppe nu på :

http://www.liquidsunset.org/

;)
Aendy
quote:
Originally posted by X-Samurai
Jaaaa! han dansade som aldrig förr :P
Kolla in bilderna!
www.alutech.org
http://alutech.org/vikinglineboatcr...am1/VLBC30.html (dad&me)


Coolt! http://alutech.org/vikinglineboatcr...2/PICT0043.html
X-Samurai
quote:
Originally posted by Aendy
Coolt! http://alutech.org/vikinglineboatcr...2/PICT0043.html
Hahahaha, ja den e fin asså!
Funfrock
Fick brev från polisen att dem lägger ner förundersökningen om ringa narkotikabrott.
Tror ni det finns nån chans att jag kan få ersättning för extra utgifter för biljetter till hemresan som åkte på pga av deras trakaserier?

staz
no way. kanske om din farsa e känd jurist.

att undersåtar råka ut för trubbel i onödan är sånt som tydligen är acceptabelt när lagens långa arm ska sträcka sig efter smågodis.
St_Andrew
quote:
Originally posted by Funfrock
Fick brev från polisen att dem lägger ner förundersökningen om ringa narkotikabrott.
Tror ni det finns nån chans att jag kan få ersättning för extra utgifter för biljetter till hemresan som åkte på pga av deras trakaserier?


La dom ner den för att dom inte hade tillräckligt med bevis eller för att dom hade vättigare saker att göra?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement