|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!!
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Ok ppl: Innercity is coming closer everyday, and I'm having a hard time waiting every single day!
Because many people, even outland-ta's are coming to this rave (that's why i'm talking english, sorry dutchies ;)) it might be the biggest TA meeting ever!
I found a map, where the arrow ends we meet (duh)
So time and place: next to the bar in the chill-out room, at 0:30
There is no timetable of Innercity yet, but I hope we won't miss too much at that time (at Innercity, you always miss something :clown: )
C U There, all             'in like crazy!!!!! |
|
|
| magrec |
| i will be there :D :D |
|
|
| basvh |
| be there too, can't wait |
|
|
| Bellie |
BeLLiE is Present!! :D
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

IK KOM DUS NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| HiGH_NrG |
| PARTY PARTY! I'm in! :D |
|
|
| Boss |
wooeeiiii ! looks big !
:D
i'll prolly be there! |
|
|
| mido |
Ik heb hier een klein probleempje.
31 december ga ik al naar Rebound.
Maar ik wil dus ook naar Innercity.
Ik kijk nog even of ik naar allebij ga.
Dat horen jullie nog van mij.
Maar als ik dus mee ga dan ben ik denk ik wel samen met Remy van de party op de meeting.
Laters |
|
|
| HaZZa |
| Check, ill bring sum friends :) |
|
|
| Miss Proximus |
| I'll see if I can still buy a ticket today :) yaay!!!!! only TA gurlie??? COOLIEZ :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mido
Ik heb hier een klein probleempje.
31 december ga ik al naar Rebound.
Maar ik wil dus ook naar Innercity.
Ik kijk nog even of ik naar allebij ga.
Dat horen jullie nog van mij.
Maar als ik dus mee ga dan ben ik denk ik wel samen met Remy van de party op de meeting.
Laters |
Ik ga toch ook naar Qontact op de 31e dus je gaat maar lekker mee want dan kan je mooi rijden :p
Nee het is toch kewl als je gaat!!! onthoud 1 ding:
JE LEEFT MAAR 1 KEER dus maak er iets moois van.:):D:cool: :eyes: :stongue:
En natuurlijk ben IK om 00:30 aanwezig :D:D |
|
|
|
|