|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Dan doe je je witte polo niet aan, val je misschien minder op :p |
Die wilde ik dus gaan aantrekken, maar voor jouw plezier trek ik dan wel wat anders aan! :p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Die wilde ik dus gaan aantrekken, maar voor jouw plezier trek ik dan wel wat anders aan! :p |
Nee aan dat ding |
|
|
| Three 'O Three |
Ik heb enorm veel zin om weer eens flink te keer te gaan met mijn knuppel, maarrr... Ik ga vrijdag helaas niet mee. Moet de volgende dag werken en het kan vrij hectisch worden enz enz.
Dus er is een kaartje over. PM me als je 'm wilt overnemen tegen een zacht prijsje: €10,- ofzo. De rest van 'groep Rotjeknor' neemt het kaartje dan wel mee naar de Melkweg.
Iedereen veel plezier! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by emre
Nee aan dat ding |
Ga jij dan de hele avond met je handtasje rondlopen? |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ga jij dan de hele avond met je handtasje rondlopen? |
Als Emma er is, ga ik weer met haar handtasje lopen ;)
Kan Snuggie mooi zijn camera meenemen want die past daar mooi in :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by emre
Als Emma er is, ga ik weer met haar handtasje lopen ;)
Kan Snuggie mooi zijn camera meenemen want die past daar mooi in :D |
Dan kom ik dus in mijn witte polo! :p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dan kom ik dus in mijn witte polo! :p |
Aight :D En Snugmans moet dus ff zijn camera meenemen ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Aight :D En Snugmans moet dus ff zijn camera meenemen ;) |
Dit was juist net mijn cameravrije avond serieus :D Heb geen zin om dat ding te blijven sjouwen!
Alleen alssie echt in het handtasje kan, gaattie mee, anders zeker niet :) Normaal wil toch niemand op de foto :D Maar we hebben dus een meetingpoint :D Wordt gezellig :eek: :cool:
Oh, ik doe mijn befaamde shirt niet aan hoor, ik trek ook wel een polotje aan, een roze, speciaal voor jou Emre :p
Als Dave niet gaat, betekent dat dat er toevallig 2 plaatsen in de auto (voor de terugweg) vrij zijn Lex/Tijs/Onno? Please..? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, ik doe mijn befaamde shirt niet aan hoor, ik trek ook wel een polotje aan, een roze, speciaal voor jou Emre :p
|
Misschien dat ik een camera meeneem...
En roze polo's zijn ook goed te zien, dus ga jij maar als meetingpoint :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Misschien dat ik een camera meeneem...
En roze polo's zijn ook goed te zien, dus ga jij maar als meetingpoint :p |
Mooizo, mag jij hem meenemen.
Emre, you got your victim!
Ik laat hem thuis! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mooizo, mag jij hem meenemen.
Emre, you got your victim!
Ik laat hem thuis! |
Ik weet dus niet zeker of ik 'm meeneem... |
|
|
| Tim81 |
Ik kan wel mijn videocamera meenemen... een 4 uur durende reportage over Hernan Cattaneo :eyes: Alle hoogtepunten op DVD :toocool:
Denk alleen dat het in de Melkweg weer niet mag (net als Now & Wow en Panama)! Ik zag trouwens op de flyer van Mysteryland staan 'neem vooral je foto-/videocamera mee, dat is leuk voor later'!
Ga trouwens niet staan filmen morgenavond, ik wil zelf genieten van het feest! |
|
|
|
|