return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hitman
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hernan Cattaneo op Earth! zijn we 300% zeker van de partij en dan misschien ook nog Sasha in juni! woooooooot!


En als Sasha nou ook op 10 juni draait? :o
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Hitman
En als Sasha nou ook op 10 juni draait? :o


:p
Sasha komt niet meer in juni maar in augustus naar de Panama :cool:
Roger
wat mag het entree wezen voor dit feessie:D want ik wil hier toch wel even langkomen
Wilkman
Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde :crazy: . En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van! :)
tijs08
quote:
Originally posted by Wilkman
Dit is goed nieuws! De vorige set van Cattano op Earth duurde ook 4uur. Het was een fantastische set. Helaas kwam de stemming er niet echt in, wat duidelijk de gemoedstoestand van Cattaneo niet ten goede kwam... Ik weet nog goed dat ik toen voor het eerst platen als Outhouse, Mass Schizophrenia en Hoochie Koochie 'live' in een club hoorde :crazy: . En gezien de platen in z'n meest recente sets verwacht ik er wederom veel van! :)


Zoooo daar had ik ook wel bij willen zijn! :crazy: Ga dit keer dus zeker niet missen! Hernan for president ;) :p
magrec
quote:
Originally posted by Roger
wat mag het entree wezen voor dit feessie:D want ik wil hier toch wel even langkomen


15 euro denk ik...max
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
15 euro denk ik...max


Kun je al ergens kaarten kopen? :cool:
ChooChoo
Ik denk dat ik hier wel bij zal zijn!:) Wil Hernan eens een keer live horen. En voor max 15 euro is t helemaal relaxt;)
SaBi
quote:
Originally posted by Partyhardy!
:p
Sasha komt niet meer in juni maar in augustus naar de Panama :cool:


Het staat niet op zijn site . Ik weet niet of dat belangrijk is ? Zal dan wel rond dancevalley zijn denk ik zo . Hij zal wel niet op en neer blijven vliegen . En dan waarschijnlijk ook nog op een doordeweekse dag . FF afwachten dus . Wil er wel graag bij zijn . Vorig jaar in de Space was toch wel erg vet:toocool: :toocool: .
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Kun je al ergens kaarten kopen? :cool:


Vr, 10/06/05
23.00 uur EARTH: RENAISSANCE THE MASTERS Melkweg The Max

Prijs

Rang 1
€ 17


17 euro dus en bij ticketservice (grote postkantoren) te koop (en als het goed is ook via beep).

Wel beter tis in de max van de melkweg :D

Glaniskanis
Ik ben ook aanwezig!
Gezien de luitjes die ook komen wordt het een vet avondje
Met zn allen lekker "LOOOOOOOOSS"!! :toocool: :happy2:
SnuggLe
Weet je dat ik nog NOOIT in de Melkweg ben geweest? :D

Maar ik ga wel, al is het in mijn eentje waarschijnlijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement