return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 6)
View this Thread in Original format
magrec
Ook weer via beep 4 kaartjes besteld.
Tim81
Raar systeem trouwens dat Beep... In mijn telefoon stond ook nog het toegangsbewijs van Sven Vath in Panama, nu heeft hij deze 2 tickets gecombineerd! Er staat nu 2x een smsje in met bij de ene kaarten voor "Earn Vath" en de andere voor :Sveth"(hele logische samentrekkingen van Earth en Sven Vath :p)...

Haha, ik heb ze beide maar gewist en een nieuw berichtje laten versturen!
Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hernan Cattaneo, german b-film pornstar


Dat wist ik nog niet!!!
Darkraver was eerst ook een male stripper :D:D
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hernan Cattaneo, german b-film pornstar




Best wel ja!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81


Best wel ja!


"Jah ik ben Hernan de Sperminator Jah? Ich komme die toilet machen jah?" Oh, muss ich jou ook machen madchen?"
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
3 euro is lidmaatschap en ja je moet het bij de balie halen.
Je kunt ook wel overdag langs gaan bij de melkweg om alvast lidmaatschap te kopen. (is 1 maand geldig)


Ik heb bij ticketservice in de voorverkoop al 17 + 3 euro dus 20 euro betaald. Moet ik dan ook nog eens 3 euro in de Melkweg betalen?

Dit gaat in ieder geval een suuuper feest worden! Enorm lang op moeten wachten om Hernan live aan het werk te horen maar nu is het dan bijna zover! :tongue3
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik heb bij ticketservice in de voorverkoop al 17 + 3 euro dus 20 euro betaald. Moet ik dan ook nog eens 3 euro in de Melkweg betalen?


Jah, daarom heb ik het maar via beep gedaan scheelt mij iig al 3 euro.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Jah, daarom heb ik het maar via beep gedaan scheelt mij iig al 3 euro.


Echt belachelijk! :eyes:
Tim81
*schop omhoog*

Beep is inderdaad erg handig! :o
Partyhardy!
VET veel zin in!!!!! :wtf: :crazy: :toocool: dat lijkt me duidelijk! :thepirate

snarfi
Hee ben afgelopen tijd wat druk geweest :P
Maar ik ga dus ook :)
Roger
KK Geeen geld meer om hier heen te gaan:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement