|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Ook weer via beep 4 kaartjes besteld. |
|
|
| Tim81 |
Raar systeem trouwens dat Beep... In mijn telefoon stond ook nog het toegangsbewijs van Sven Vath in Panama, nu heeft hij deze 2 tickets gecombineerd! Er staat nu 2x een smsje in met bij de ene kaarten voor "Earn Vath" en de andere voor :Sveth"(hele logische samentrekkingen van Earth en Sven Vath :p)...
Haha, ik heb ze beide maar gewist en een nieuw berichtje laten versturen! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hernan Cattaneo, german b-film pornstar |
Dat wist ik nog niet!!!
Darkraver was eerst ook een male stripper :D:D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hernan Cattaneo, german b-film pornstar |
Best wel ja! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Best wel ja! |
"Jah ik ben Hernan de Sperminator Jah? Ich komme die toilet machen jah?" Oh, muss ich jou ook machen madchen?" |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
3 euro is lidmaatschap en ja je moet het bij de balie halen.
Je kunt ook wel overdag langs gaan bij de melkweg om alvast lidmaatschap te kopen. (is 1 maand geldig)
|
Ik heb bij ticketservice in de voorverkoop al 17 + 3 euro dus 20 euro betaald. Moet ik dan ook nog eens 3 euro in de Melkweg betalen?
Dit gaat in ieder geval een suuuper feest worden! Enorm lang op moeten wachten om Hernan live aan het werk te horen maar nu is het dan bijna zover! :tongue3 |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik heb bij ticketservice in de voorverkoop al 17 + 3 euro dus 20 euro betaald. Moet ik dan ook nog eens 3 euro in de Melkweg betalen?
|
Jah, daarom heb ik het maar via beep gedaan scheelt mij iig al 3 euro. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Jah, daarom heb ik het maar via beep gedaan scheelt mij iig al 3 euro. |
Echt belachelijk! :eyes: |
|
|
| Tim81 |
*schop omhoog*
Beep is inderdaad erg handig! :o |
|
|
| Partyhardy! |
| VET veel zin in!!!!! :wtf: :crazy: :toocool: dat lijkt me duidelijk! :thepirate |
|
|
| snarfi |
Hee ben afgelopen tijd wat druk geweest :P
Maar ik ga dus ook :) |
|
|
| Roger |
| KK Geeen geld meer om hier heen te gaan:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
|
|