|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by tango
Roll Call:
- tango
- disney
- hitman
- Glaantje (+1)
- Snarfi |
haha nerd zet dan iedereen er gelijk bij :) (niet dat ik het doe maar ok)
Gaan nog 2 maten van me mee... waaronder Snarfi dus die zet ik er dan maar ff bij en nog 1 |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
haha nerd zet dan iedereen er gelijk bij :) (niet dat ik het doe maar ok) |
Daar ben ik te lui voor, maar als jij het effe doet mag je me vrijdag een pilsje geven! |
|
|
| SnuggLe |
Gezellig man dat jullie er ook bij zijn! :) Wordt super daar!
Ik vul hem even aan:
| quote: | Originally posted by tango
wiewwww
Roll Call:
- tango
- disney
- hitman
- SnuggLe (+Anke)
- GlanisKanis
- Magrec
- Partyhardy
- Three O Three
- Lex
- Tijs08
- ChooChoo
- Snarfi
- High_NRG
- Boumabros (Sido)
- Djeebie
- Tim81
- Emre
- Original (??)
- Groovecollection (??)
- Joesterizor
|
Zo zo, een hele kudde! Wordt een superfeest.Was eigenlijk van plan mijn camera totaal NIET mee te nemen, maar met zoveel mensen....maybe kan ik dezelfde mooie foto's amken zoals op Extrema ;) Maybe komt Bennie dan ook wel weer :D
Ik zal alvast mijn bestelling bij de shop plaatsen. Rondjes draaien op de trap, he Djeebie? :D
Kom maar op met dat pilsje Joep cq Jasper! :p |
|
|
| Glaniskanis |
haha ik ga geen pilsjes uitdelen... alleen ontvangen :p
Oh nee w8 kut ik moet rijden
Colaatjes is ook goed maar niet teveel want dan krijg ik zon plenspens
En snuggie zet is ff op alfabet man kan mezelf nauwelijks terugvinden ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
En snuggie zet is ff op alfabet man kan mezelf nauwelijks terugvinden ;) |
Wat denk je zelf jij vlegel? |
|
|
| djdavid |
+ djdavid
+ 3 Colours
tot vrijdag! :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
x2!
Kijken of Sido weer net zo hard aan de jonkie gaat zuigen als de vorige keer in de Panama :D Dan moet ik nu alleen wel wat MEER meenemen :D |
Alleen nog maar de waterpijp voor mij, so bring it on! :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Alleen nog maar de waterpijp voor mij, so bring it on! :tongue3 |
Ja joh, een waterpijp meesjouwen, wie denk je dat ik ben, gekke henkie? :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| Kan echt niet meer wachten! het moet vrijdag worden! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Kan echt niet meer wachten! het moet vrijdag worden! :D |
Als je maar lang genoeg wacht, wordt het vanzelf vrijdag.
Hell, je hoeft maar 53 uur te wachten :p |
|
|
| Tim81 |
| Haha, die Onno wordt alweer helemaal zenuwachtig!!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| en niet een beetje... :p |
|
|
|
|