|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| Ik wacht nog steeds op gastenlijst bevestiging. Mocht dat niet zo zijn dan haal ik morgen of overmorgen m'n kaartje :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik wacht nog steeds op gastenlijst bevestiging. Mocht dat niet zo zijn dan haal ik morgen of overmorgen m'n kaartje :) |
Mijn gastenlijst is bevestigd, dus ik ben erbij... :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Mijn gastenlijst is bevestigd, dus ik ben erbij... :D |
x2!
Kijken of Sido weer net zo hard aan de jonkie gaat zuigen als de vorige keer in de Panama :D Dan moet ik nu alleen wel wat MEER meenemen :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
x2!
Kijken of Sido weer net zo hard aan de jonkie gaat zuigen als de vorige keer in de Panama :D Dan moet ik nu alleen wel wat MEER meenemen :D |
En aangezien ik er ook ben nog wat meer extra... :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En aangezien ik er ook ben nog wat meer extra... :p |
Dat ik een loonsverhoging heb gehad wil nog niet zeggen dat ik de grote TA-dealer ben die alles gratis weggeeft :disbelief |
|
|
| magrec |
Ik ga het a.s. vrijdag ff rustig aandoen, 1 of 2 biertjes en niet meer en ook ff geen wiet.
Ik heb er iig alwel heel veel zin in :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ga het a.s. vrijdag ff rustig aandoen, 1 of 2 biertjes en niet meer en ook ff geen wiet.
Ik heb er iig alwel heel veel zin in :D |
Anders wordt brede harry niet nog breder!
Mag niet he, voor de sportschool, zoveel alcohol! |
|
|
| tijs08 |
| Zoveel zin in dit feest!!! Hernan... Melkweg... :crazy: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Anders wordt brede harry niet nog breder!
Mag niet he, voor de sportschool, zoveel alcohol! |
dat boeit me niet zoveel :p laatste maand beetje extreem veel gezopen :rolleyes: tijd om ff rustig aan te doen :gsmile: (iets wat ik een maand geleden ook zei ;)) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zoveel zin in dit feest!!! Hernan... Melkweg... :crazy: |
Ik ook!:cool: |
|
|
| Glaniskanis |
ik heb ook zin!!@#()@#
kannie w88 gvd |
|
|
| tango |
wiewwww
Roll Call:
- tango
- disney
- hitman |
|
|
|
|