|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, you dont know the true meanin of knuppelen! :)
Het is btw volgensmij door Dave ooit verzonnen, dacht ik . Het gaat nu een heel eigen leven leiden/lijden lijkt het ;)
|
New Wave is ermee begonnen toendertijd |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Opti
New Wave is ermee begonnen toendertijd |
Zeer juist en tevens correct! |
|
|
| Glaniskanis |
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!!
[edit]
Iemand timetable?
+ waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn
Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is
De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd
[/edit] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!! |
10 uur de trein.
Effe kijken hoe ik daar precies precies kom eigenlijk....welke bus/tram. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!!
[edit]
Iemand timetable?
+ waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn
Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is
De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd
[/edit] |
Wij parkeren meestal op lijnbaansgracht...met geluk wel een plekkie.
Wij zijn rond 21:00 in adam. Indrinken in club rain ;) |
|
|
| Remy D |
| melkweg is zo goddelijk gaaf, ik had ook wel kunnen gaan vanavond! Ging trouwens altijd logisch naar de heineken hoek :tongue2 voordat ik naar binnen ging.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!!
[edit]
Iemand timetable?
+ waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn
Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is
De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd
[/edit] |
ik reed ook altijd straten door en langs grachten vlakbij het leidsplein en heb altijd een plek gevonden. En ik ben echt vaak met de auto naar de Melkweg geweest.. |
|
|
| Tim81 |
Ik zie inderdaad staan dat Europarking maar tot 02.00 uur open is... en dan weer vanaf 6.30 uur, dus inderdaad maar ff in de omgeving zoeken naar een plekkie. 22.30 uur staat de taxi voor de deur en rijden we naar Lijnbaansgracht.
Ik heb er zin, momenteel ff Cattaneo's Essential Mix - Skolbeats - 17-APR-2005 opstaan om in the mood te komen!
Kreeg vanmorgen een berichtje van Beep: "Je hebt tickets gekocht voor EARTH. Voor deze keer sta je op de gastenlijst met je 06-nummer, naam en aantal tickets. Veel plezier!"
Hebben anderen, die via Beep hebben besteld, dat ook ontvangen? Vaag... werkt dat scan-systeem niet of zo?! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
10 uur de trein.
Effe kijken hoe ik daar precies precies kom eigenlijk....welke bus/tram. |
Op het Leidseplein stoppen de tramlijnen 1, 2 en 5 (ca.10 minuten vanaf het Centraal Station) en de lijnen 6, 7 en 10 (ca.7 minuten vanaf metrohalte Weesperplein). Daar stoppen ook de buslijnen 170, 171, 172 en de nachtbussen 72, 73, 74 en 78. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kreeg vanmorgen een berichtje van Beep: "Je hebt tickets gekocht voor EARTH. Voor deze keer sta je op de gastenlijst met je 06-nummer, naam en aantal tickets. Veel plezier!"
Hebben anderen, die via Beep hebben besteld, dat ook ontvangen? Vaag... werkt dat scan-systeem niet of zo?! |
Ja. Zoals ik al zei je even melden bij de kassa waar je ook je lidmaatschap koopt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Op het Leidseplein stoppen de tramlijnen 1, 2 en 5 (ca.10 minuten vanaf het Centraal Station) en de lijnen 6, 7 en 10 (ca.7 minuten vanaf metrohalte Weesperplein). Daar stoppen ook de buslijnen 170, 171, 172 en de nachtbussen 72, 73, 74 en 78. |
Zag het ook op de site ja.
Ben er rond 23:15 |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kreeg vanmorgen een berichtje van Beep: "Je hebt tickets gekocht voor EARTH. Voor deze keer sta je op de gastenlijst met je 06-nummer, naam en aantal tickets. Veel plezier!"
Hebben anderen, die via Beep hebben besteld, dat ook ontvangen? Vaag... werkt dat scan-systeem niet of zo?! |
Snarfi die maat vamme belde me ook al met dat bericht omdat hij ook via beep had gekocht
Is wel makkelijk omdat ik ook gastenlijst heb... kunnen we iig allemaal bij dezelfde plek melden en naar binnen :) |
|
|
|
|