|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
thanks voor dit geweldige nieuws Bram en Sido! :cool: :) |
I'm just the messenger....! |
|
|
| Djeebie |
| Ik heb nog geen idee wat ik rond die datum te doen heb, maar anders ben ik hier hoogstwaarschijnlijk wel te vinden :) |
|
|
| Human |
| Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Human
Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond. |
Juli is ook goed. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Juli is ook goed. :D |
Zou niet kloppen met de 10 weken waar op Dancelinx over wordt gesproken, but who cares!
Hij komt, hij komt, die goede goede...eh...Sasha! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Human
Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond. |
Lekkere rumours weer, klopt niks van.
Mailtje van Excession hierover gekregen:
"No he's definitely not confirmed for 9th July as he is confirmed for the Exit Festival in Serbia."
:rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
MMmmmmmmmmm smullen dit!!!
Cattaneo nooit live aan het werk gezien, dus zeker interessant!! :toocool: Sasha mag natuurlijk altijd naar NL komen (en anders gaan we wel naar hem toe :p)... maar goed dat het niet op 9 juli, want dan ben ik toch nog op vakantie! |
|
|
| Partyhardy! |
Waar en wanneer is deze
foto genomen Emma? :cool: |
|
|
| magrec |
| Ik sprak niels van earth op koninginnedag en hij gaf aan dat hernan zo'n 4 uur zal draaien (1 zaal editie in de melkweg) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Waar en wanneer is deze
foto genomen Emma? :cool: |
He , das John Bon Jovi met een pruik op! :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik sprak niels van earth op koninginnedag en hij gaf aan dat hernan zo'n 4 uur zal draaien (1 zaal editie in de melkweg) |
Dus toch de Melkweg i.p.v. de Panama :) relaxt!  |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dus toch de Melkweg i.p.v. de Panama :) relaxt! |
Zeker VET!! dan eindelijk eens een Earth meemaken in de Melkweg :p |
|
|
|
|