return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
thanks voor dit geweldige nieuws Bram en Sido! :cool: :)


I'm just the messenger....!
Djeebie
Ik heb nog geen idee wat ik rond die datum te doen heb, maar anders ben ik hier hoogstwaarschijnlijk wel te vinden :)
Human
Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Human
Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond.


Juli is ook goed. :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Juli is ook goed. :D


Zou niet kloppen met de 10 weken waar op Dancelinx over wordt gesproken, but who cares!

Hij komt, hij komt, die goede goede...eh...Sasha!
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Human
Ik had begrepen dat Sasha op 9 juli in de Panama stond.


Lekkere rumours weer, klopt niks van.

Mailtje van Excession hierover gekregen:

"No he's definitely not confirmed for 9th July as he is confirmed for the Exit Festival in Serbia."

:rolleyes:
Tim81
MMmmmmmmmmm smullen dit!!!

Cattaneo nooit live aan het werk gezien, dus zeker interessant!! :toocool: Sasha mag natuurlijk altijd naar NL komen (en anders gaan we wel naar hem toe :p)... maar goed dat het niet op 9 juli, want dan ben ik toch nog op vakantie!
Partyhardy!
Waar en wanneer is deze

foto genomen Emma? :cool:
magrec
Ik sprak niels van earth op koninginnedag en hij gaf aan dat hernan zo'n 4 uur zal draaien (1 zaal editie in de melkweg)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Waar en wanneer is deze

foto genomen Emma? :cool:



He , das John Bon Jovi met een pruik op! :toothless

Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Ik sprak niels van earth op koninginnedag en hij gaf aan dat hernan zo'n 4 uur zal draaien (1 zaal editie in de melkweg)


Dus toch de Melkweg i.p.v. de Panama :) relaxt!
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dus toch de Melkweg i.p.v. de Panama :) relaxt!


Zeker VET!! dan eindelijk eens een Earth meemaken in de Melkweg :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement