|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja joh, een waterpijp meesjouwen, wie denk je dat ik ben, gekke henkie? :toothless |
ojaa das waar, je neemt natuurlijk ook je knuppel al mee :gsmile: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
ojaa das waar, je neemt natuurlijk ook je knuppel al mee :gsmile: |
Anke? Ja klopt, die gaat ook mee :toothless |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Originally posted by tango
wiewwww
Roll Call:
- tango
- disney
- hitman
- SnuggLe (+Anke)
- GlanisKanis
- Magrec
- Partyhardy
- Three O Three
- Lex
- Tijs08
- ChooChoo
- Snarfi
- High_NRG
- Boumabros (Sido)
- Djeebie
- Tim81
- Emre
- Original (??)
- Groovecollection (??)
- Joesterizor
|
present :D
sorry voor de late reply.
Moest ff een nieuw forumpje bouwen. :whip: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
present :D
sorry voor de late reply.
Moest ff een nieuw forumpje bouwen. :whip: |
1e biertje van mij dan maar ;)
Snuggie: wordt er geknuppled?! Interesting!! |
|
|
| Glaniskanis |
| snug is al een knuppel... die hoeftie niet meer mee te nemen ;) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
snug is al een knuppel... die hoeftie niet meer mee te nemen ;) |
Hehe true maar hij heeft wel eens vaker gezegd iemand te gaan knuppelen op een feestje --> nu toch in rel-sfeer ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Hehe true maar hij heeft wel eens vaker gezegd iemand te gaan knuppelen op een feestje --> nu toch in rel-sfeer ;) |
Nah, you dont know the true meanin of knuppelen! :)
Het is btw volgensmij door Dave ooit verzonnen, dacht ik . Het gaat nu een heel eigen leven leiden/lijden lijkt het ;)
Joh, we zien wel. We roken er met zijn allen 1. Of 2...of 5 :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is btw volgensmij door Dave ooit verzonnen, dacht ik . Het gaat nu een heel eigen leven leiden/lijden lijkt het ;)
|
Ik geloof toch echt dat jij er mee begonnen bent Bram.
Maar pas maar op vrijdag, Dave is net 2 weken op spoedcursus 'knuppelen voor vergevorderden' in Canada geweest... word een bloederig feestje vrijdag dus :eek: :toothless |
|
|
| Blackloch |
| Present, maandag twee kaartjes gekocht. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blackloch
Present, maandag twee kaartjes gekocht. |
Goed bezig! :cool:
Gaan behoorlijk veel ta's! :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Goed bezig! :cool:
Gaan behoorlijk veel ta's! :) |
Ja, slechte zaak. Dan moet ik weer als meetingpoint fungeren... :rolleyes: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ja, slechte zaak. Dan moet ik weer als meetingpoint fungeren... :rolleyes: |
Dan doe je je witte polo niet aan, val je misschien minder op :p |
|
|
|
|