return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 15)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Ah ja ik herkende het al niet meer maar ik wist wel zeker dat ik die G-Pal en Chab had lopen tapen :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Hitman
Ook leuk om Onno weer een keer uit z'n plaat te zien gaan.


:D

quote:
Originally posted by tijs08
wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) :D


:cool: onwijs lekkere tune idd! :crazy:

en vette filmpjes Glaan!
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08

Filmpje 4 is Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub) :crazy: :crazy:
wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) :D


Dit is idd een erg vet plaatje! Vet Glaan! Het zag er wel een btje "palmtoppienerderig" uit, maar het is het waard :D
Djeebie
Die Infusion track was trouwens een remix van The Careless Kind. Vette plaat idd!
magrec
quote:
Originally posted by tijs08
VET Glaan!!!

Filmpje twee is Sia - Drink to get (G-Ppal remix) btw. machtig mooi nummer
Filmpje 3 is Chab - Closer to me (Bedrock remix)
Filmpje 4 is Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub) :crazy: :crazy:
wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) :D

goede impressie ja! :thepirate



Pff ja vet om sia weer een keer te horen in een grote club en ook flink staan spacen op closer to me ;)
magrec
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?
ChooChoo
quote:
Originally posted by magrec
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?


Die kerel had beter zn mond dicht kunnen houden;)
EDIT: laat ik het maar even wat genuanceerder brengen, ik houdt gewoon niet zo mc's en er werd wat meegerapt op de plaat en dat vond ik niet helemaal super.;)
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?


Het kan aan mij liggen, maar ik kan me geen MC herinneren... althans totaal geen last van gehad dus (sorry Jerry :p)

Thanks voor die ID, Djeebie :cool:
Het is de Infusion mix! Wat gaat dat nummer los zeg in een club, zo thuis achter de computer valt er een hele dimensie weg van dit nummer :)
Wilkman
quote:
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?


Het zal wel aan mij liggen maar mij ontgaat de toegevoegde waarde van zo'n MC volledig. Wie nodigt zo'n kerel eigenlijk uit? :conf: Of is het gewoon een of andere mafkees die z'n eigen mike meeneemt als ie gaat stappen en 'm zelf in de mixer plugt? ;) In elk geval leverde het een lachende en een met het hoofd schuddende Cattaneo op. :D

Verder een goede set van Hernan. Lekkere platen en een goede opbouw. Al had hij wat mij betreft het laatste stuk flink mogen doorstampen.
Zou een van jullie nog wat meer tracks kunnen noemen die langskwamen?

Tnx
Tim81
quote:
Originally posted by magrec
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?


:whip:
:(
:eek:
:nervous:
:rolleyes:
:whip:

Die gast past meer op Speedfreax of een ander Urban-feest... Ik wil die platen horen, niet een of andere gast die tussendoor iets onverstaanbaars 'rapt'! Ik zou als DJ ook niet blij zijn met zo'n "toevoeging"...

Een goede MC weet wanneer hij zijn mond moet houden en dat moet P-Pholl duidelijk nog leren!

Tim81
quote:
Originally posted by tijs08
Het kan aan mij liggen, maar ik kan me geen MC herinneren... althans totaal geen last van gehad dus (sorry Jerry :p)


Jij was echt helemaal de weg kwijt he!
SnuggLe
Zo, ook weer druk na een zwaar weekend.

Volgensmij ben ik de enige die het niet super vond. Ik weet totaal niet waar het aan lag, maar het was niet mijn avond. Kwam er niet lekker in, en had het niet bijzonder naar mijn zin. Ik baalde er gvd echt van, weet totaal niet waar het door komt. Als ik nu ook alle verhalen verder lees dan baal ik ontzettend. Lijkt wel zoiets als ik vorig jaar ook had bij Sasha in de Powerzone. Happens once a year... en dat was dus deze keer. Mooi kut :( Rond een uur of 4 zijn Anke en ik naar het station gelopen. Met een kater zegmaar. Dance valley dus maar in de herhaling.

Het was wel heel gezellig om Hitman, Disney, Glanis en Tango weer eens te zien, en verder gezellig even gebabbeld met Lex en Emre. Veel TA'ers bij elkaar is altijd leuk :) Sido, jij was er niet?? Djeebie, sorry, maar dat biertje krijg je nog :) Te druk om zo 'effe' te halen ;)

Veel drukker had het inderdaad niet moeten zijn, maar je kon nog wel oke dansen. Leuk om Onno meteen te herkennen vanaf een afstandje, de stuiterkoning tussen een groot publiek er altijd uit te halen :) De Melkweg is wel een aardige tent, maar ik had er meer verwachtingen van.

Ook komisch van die Hongaar die speciaal uit Denemarken was gekomen voor Hernan. Vriend van hem werd bij de ingang betrapt op pillen , die hij gewoon in zijn zak had ("Hij verwachtte niet dat er gecontroleerd werd" Sukkel :rolleyes: ).

Oh Tijs, wat had jij op btw?:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement