|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig gastenlijstplekken heeft?!
Ben ik de enige die zijn kaartjes nog trouw betaald :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig gastenlijstplekken heeft?!
Ben ik de enige die zijn kaartjes nog trouw betaald :rolleyes: |
Had ik al gezegd dat ik ook gastenlijst had? :p
Camera gaat btw NIET mee, laat iemand anders maar sjouwen. Leon, neem jij hem mee, ik heb wel wiet :) Net naar de shop geweest. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Snarfi die maat vamme belde me ook al met dat bericht omdat hij ook via beep had gekocht
Is wel makkelijk omdat ik ook gastenlijst heb... kunnen we iig allemaal bij dezelfde plek melden en naar binnen :) |
dat helemaal niks uit. Iedereen moet zich daar melden :p
Ik betaal meestal ook gewoon netjes, hoewel in de tijd van The Q was het altijd wel goedkoop...iedere keer op gastenlijst. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig gastenlijstplekken heeft?!
Ben ik de enige die zijn kaartjes nog trouw betaald :rolleyes: |
ik sta ook op de gastenlijst, ga je gewoon op mijn naam naar binnen want ik kan helaas niet.. :( |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik sta ook op de gastenlijst, ga je gewoon op mijn naam naar binnen want ik kan helaas niet.. :( |
Kom je nu mee! Ik heb al kaartjes... en kan niemand verder vinden die mee wil denk ik! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kom je nu mee! Ik heb al kaartjes... en kan niemand verder vinden die mee wil denk ik! |
nou lekker, dan moet je voor straf Jasper pijpen vanavond.. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Remy D
nou lekker, dan moet je voor straf Jasper pijpen vanavond.. |
:conf: :rolleyes: :eek: :nervous:
Mijn zin in vanavond is in een keer verdwenen :o |
|
|
| Djeebie |
| Heb d'r ook vet zin in! Als het goed is wacht de R'dam Posse mij om half 12 op. Tot vanavond iedereen! :cool: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Als het goed is wacht de R'dam Posse mij om half 12 op. |
Meestal is het geen goed teken als je wordt opgewacht door een stelletje Rotterdamse hooligans ;) :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Tim81
Meestal is het geen goed teken als je wordt opgewacht door een stelletje Rotterdamse hooligans ;) :p |
Hehe, maar ze staan toch in het hol van de leeuw :p |
|
|
| Tim81 |
| Da's waar! Ze hebben zich koest te houden... |
|
|
| ChooChoo |
de drie brakke herders uit het oosten zijn thuis ;)
vet feestje hoor! later meer, eerst slapen... :happy2: |
|
|
|
|