|
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Kaartje in the pocket! |
Hier ook! 3 zelfs :p |
|
|
| joesterizor |
dit wordt echt zo meesterlijk... krijg al helemaal flashbacks naar hernan in 2003 (zo lang alweer?) ... dat was echt een van mijn beste feestjes ooit
:gsmile: |
|
|
| Tim81 |
| Ook maar ff kaartjes scoren! Al zal het niet heel snel uitverkocht zijn denk ik... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hier ook! 3 zelfs :p |
-1! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
-1! |
hehe :stongue: |
|
|
| magrec |
Vrijdag 10 juni presenteert earth in samenwerking met Renaissance het nieuwe ‘Renaissance Masters album’ van Hernan Cattaneo. Voor de Argentijn een welkome hereniging met de Amsterdamse Melkweg waar hij in 2003 al een weergaloze set op earth neerzette. Evenals toen krijgt hij ditmaal wederom ruim de kans zijn wereldklasse te etaleren. Resident dj Per warmt de Max op waarna Hernan Cattaneo 4 uur lang de dansvloer mag bestoken met zijn epische sound.
De Argentijn Hernan Cattaneo groeide op in Buenos Aires. Hier raakte hij al vroeg geïnspireerd door de eerste house platen uit Chicago. In 1996 werd hij gevraagd voor een residency op een zaterdagavond genaamd ‘Clubland’. De avond groeide binnen 2 jaar uit tot de beste Argentijnse clubnacht waardoor wereld dj’s als Sasha, Digweed, Tenaglia en Carl Cox de booth met hem deelden. Zijn weergaloze eclectische sets van deephouse, tribal en progressive bleven niet lang onopgemerkt. Het Britse Cream bombardeerde hem als haar Zuid Amerikaanse resident, Paul Oakenfold vroeg hem om mee te gaan op een Europese tour en Perfecto tekende hem voor een album en vinylrelease. In 1998 volgde de eerste USA tour samen met Oakenfold en snel daarna volgde Ibiza en de UK. In 2004 mixte hij zijn eerste Renaissance compilatie, dit was de aanzet tot zijn definitieve doorbraak naar de elitaire dj Mag top 10. Het afgelopen jaar deed hij 5 tours in de USA, 3 in Azië en draaide daarnaast op alle belangrijke internationale festivals. Nu zijn tweede Renaissance Masters album net uit is, lijkt zijn opmars niet meer te stuiten.
Host van de avond is mc P-Pholl, vj Roger Muskee zorgt voor verschillende video-installaties.
Earth stands for forward thinking house music!
Kijk voor meer informatie op http://www.earth-link.nl
|
|
|
| Tim81 |
Prima systeem dat Beep!
Twee tickets 'in the mobile phone'! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Prima systeem dat Beep!
Twee tickets 'in the mobile phone'! |
Je moet je melden bij de balie waar je ook je lidmaatschap moet kopen!! Dat had ik niet zo snel door de vorige keer :rolleyes: :clown: |
|
|
| Tim81 |
| Ja, dat blijf je natuurlijk houden in de Melkweg... apart systeem! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by magrec
Je moet je melden bij de balie waar je ook je lidmaatschap moet kopen!! Dat had ik niet zo snel door de vorige keer :rolleyes: :clown: |
Ja hoe zit dat precies bij de Melkweg? Want voor dit feestje zie je bij vvk ook 17 EUR + Memb staan. Ik neem aan dat je dan member moet worden? Hoeveel kost dat en hoe lang duurt dat als het ter plekke aan de balie moet gebeuren? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tango
Ja hoe zit dat precies bij de Melkweg? Want voor dit feestje zie je bij vvk ook 17 EUR + Memb staan. Ik neem aan dat je dan member moet worden? Hoeveel kost dat en hoe lang duurt dat als het ter plekke aan de balie moet gebeuren? |
3 euro is lidmaatschap en ja je moet het bij de balie halen.
Je kunt ook wel overdag langs gaan bij de melkweg om alvast lidmaatschap te kopen. (is 1 maand geldig)
Voordeel van de melkweg is dat er niet gefouilleerd wordt (steeksproefgewijs halen ze er iemand uit) :p dus de rij loopt ook snel door. Als je 3 euro bij de hand hebt dan ben je zo aan de beurt voor een lidmaatschap.
Lidmaatschap is gewoon een simpel kaartje. Er wordt geen naam ofzo genoteerd. Heeft met een bepaalde regeling te maken. Vraag me niet precies naar de constructie daarvan. |
|
|
| SnuggLe |
Jeah! Mijn plaatsen zijn ook gefixed! :D
En deze keer zonder foto's of report maken, mooizo :D Alleen partyen dus :D |
|
|
|
|