return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Jace2
Jace är med också naturlitvis... :)
SteveTranz4ever
Kom just på att jag inte uppdaterat första sidan med de DJs som ska lira i "Future Lounchen"

Future Lounge
(Sailor’s Pub, däck 7)

- Emax (proghouse)
- Peter Wernemar (proghouse)
- DJ Copa (trance)
- Erland Marckwort (techno)
- Petter B (techno)
- JoJJ3 (melodisk trance)
- Perpetual (prog. hardtrance)
- Nazca (psytrance)

ps. Jag börjar bli så jävla laddad !!!
staz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Try
Steve + 1 (Åke Ceder)
Gate 42
Jofawe
Aendy & syrra
reveal
+ FredAcler + fru
Jace

+ kvicket
+ staz
+ marey
+ mr_fisken
+ keddo
SteveTranz4ever
Try
Steve + 1 (Åke Ceder)
Gate 42
Jofawe
Aendy & syrra
reveal
FredAcler + fru
Jace
kvicket
staz
marey
mr_fisken
keddo

Ska bli så jävla kul den här resan !

Vi har ju försökt förr utan frmagång att samla gänget för ett gemensamt foto... det är ju enklare på fastlandet när man kanske förfestar på ett och samma ställe... som sagt vi har misslyckats förr men det vore helt klart trevligt med ett SWETA foto !

Jag röstar på ute längst bak på däck 8... det är alltså bara ta trappan från Panorama däck ut och ner på däck 8. Säg klockan 13:30 dag 2 ???
Dag 1 är det jääävligt svårt att samla alla på ett och samma ställe !
Isf ska det vara vid spelautomaterna vid stora golvet bakom baren däck 8 ! Mitt i en DJs set för att inte missa utro eller intro på nån DJ !
jofawe
Låter bra steve.. mycket bra hehe.
mr_fisken
säg bara tid och kanal så syns vi där en stund innan vi går ombord
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har just fått de 3 sidor av artikeln uppläst för mig... Och jag är jävligt förbannad !

Kan klippa in lite av de min vän skrev ut på TC.

"Silja Festival skulle strax avgå från kajen i Åbo när Kim Nilvall från Rikskriminalpolisen satte sig med sin första kopp kaffe vid frukostbordet ombord på fartyget. I puben brevid vajade hundratals tatuerade och piercade ungdomar till tung klubbmusik, sittande på varandras axlar i avklädd, svettig hetta.

- Det var som ett pulserande köttberg, säger Kim Nilvall. Av de 400 i puben var 95% påverkade av narkotika. Ingen hade stått ut annars. Vi åt frukost i 150 dB techno; det var så att corn flakesen hoppade av skeden.

Klockan var åtta på morgonen, lördagen den 26 februari 2005. Partyt hade hållit på oavbrutet sedan åvgången från Värtahamnen tolv timmar tidigare, och det skulle fortsätta lika länge till. Då Kim Nilvall gick genom passagerarfärjan fick han känslan av att befinna sig på en enorm ungdomsgård.

- Väldigt många hyttdörrar stod vidöppna, säger han. Fokk tände av eller tog lite mer narkotika. Stora grupper satt helt påverkade. En kille låg utslagen i korridoren. Det går inte att beskriva i ord"

läste denna för några dar sedan...helt skruvat, man tror dom lyckats sätta den mest retarded gubben som finns i landet som chef för enheten (Manne va han nu hette) så lyckas dom hitta ett ännu större mysmongo...
är sjukt att man kan få sitta och hitta på så mycket skit som Kim Nilvall gjorde i inledningen av artikeln och sen få med allt ordagrant i DN, klart folk får en skev bild av detta när man kan hitta på en story som sen trycks ut i en av sveriges största tidningar!!!

400 i sailors pub skulle jag först å främst vilja se dom pressa in...har tatueringar och piceringar något med drogliberalitet och göra? att alla måste tagit droger för att orka med,annars skulle ingen göra det?...sånt jä*la skitsnack,folk är där för att få höra musiken och betalat dyrt för det, skulle man då åka med för att sen vara tvungen att droga ner sig för att stå ut? låter på han sen som folk satt och drog linor och knappra discopuckor i mängder i "öppna hytter" framför ögonen på honom...det heter Alkohol...man undrar ju verkligen vad de får lära sig på utbildningen om narkorikapåverkade.....
sen om man sitter ett gäng i "klungor" och pratar någonstans så är man visst påverkad med, annars sitter man väl adlrig sammlade så...tokigheter=)

e det nån man ska ringa å skälla på eller maila är det ju denna man Kim Nilvall...räcker inte med att han måste blivit tappad i betongen 1 gång som barn...:whip: :whip:

nån som har mailen???
JayBee
hej på er alla!
jag ska med men jag undrar om det är någon här som känner till någon som säljer en till biljett? (har en kompis som blev jätte sugen i sista minuten :) )

cheeereo!
Hauken
Åker ner 8st från Jämtland även denna gång. Blir nice!
Try
wiiiee känner att den närmar sig!

SwedeTrance
Try
Steve + 1 (Åke Ceder)
Gate 42
Jofawe
Aendy & syrra
reveal
FredAcler + fru
Jace
kvicket