|
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
dbl: jag gled bara igenom hela kontrollen utan att dom frågade om legg, sen tog dom in en kille några meter bakom mig så lite tur hade man väl också :p
får se hur jag känner när det blir bokningsdags, vore sjukt kul å åka med men om polisen tar in en för kontroll å det visar sig att man e under 20, va gör dom då? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
dbl: jag gled bara igenom hela kontrollen utan att dom frågade om legg, sen tog dom in en kille några meter bakom mig så lite tur hade man väl också :p
får se hur jag känner när det blir bokningsdags, vore sjukt kul å åka med men om polisen tar in en för kontroll å det visar sig att man e under 20, va gör dom då? |
Tjaa dom tvingar av dig så klart:rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Hauken
FYYYYYFAN!!!
Finns ingen tvekan. Bokar måndag!
Kul detalj;
"- En låg åldersgräns som gör att de flesta kan åka med. 20 år för BÅDE
för killar och tjejer"
Undra om det var menat som en pik mot någon annan arrangör.. ;) |
Jag tror och hoppas det :) |
|
|
| CJ InterCity |
Fyller 20 i juli *dansar omkring av lycka*
...men nej, NEJ, NEEEEEJ då är jag inte i Sverige ju :toothless så var det med den saken! |
|
|
| Amnezia |
skönt de drar igång igen:cool: Dave Clarke å Halliwell e ju de man vill åt på denna...kan nog bli najs...sen hade ja nog sett vilken annan trancejock som helst hellre än Gielen, men man kan ju inte få allt..
alltid lika kul på båten iaf :)
dyker upp om pengar finns...börjar bli tajt på den fronten:wtf: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Amnezia
...sen hade ja nog sett vilken annan trancejock som helst hellre än Gielen, men man kan ju inte få allt..
|
Lär ju bli en och annan Trance DJ som spelar i Future Lounge på morgonkvisten.. Annars finns det väl ett antal hytter som blastar ut trance under hela resan ;) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Lär ju bli en och annan Trance DJ som spelar i Future Lounge på morgonkvisten.. Annars finns det väl ett antal hytter som blastar ut trance under hela resan ;) |
hehe det dolda budskapet i inlägget var hellre house än trance, men absolut inte Gielen:wtf: ;) lr nått sånt...=) |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by Amnezia
skönt de drar igång igen:cool: Dave Clarke å Halliwell e ju de man vill åt på denna...kan nog bli najs...sen hade ja nog sett vilken annan trancejock som helst hellre än Gielen, men man kan ju inte få allt..
alltid lika kul på båten iaf :)
dyker upp om pengar finns...börjar bli tajt på den fronten:wtf: |
Fan vad alla har svårt för Johan :) WHY GOD WHY?:whip: |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by staz
lol, då blir det alltså bara 50% festdeltagare, och resten poliser? 2 polismän utanför varje hytt :p skämt åsido,, undrar vad polisen ska göra ombord.. alltså typ om nån röker på i nån korridor och polisen ser det,, ska dom hålla polisgrepp tills båten går i land? |
Får väl hoppas att dom dumpar av idioterna i Finland alternativt på någon ö. Hoppas verkligen att folk skippar drogerna den här kryssningen, tveksam till att alla är så smarta dock. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Fan vad alla har svårt för Johan :) WHY GOD WHY?:whip: |
:p :p..sett/hört honom 3 ggr å sen finns ju en hel del set å pilla hem...men vem som helst kan spela 2tim hits å floorfillers..lägger ner mer tid på å spexa å pajaskonster än lära sig mixa ordentligt...visst e de trevligt me en dj som e lite me å inte ser ut som han bara vill hem till tvsoffan men Gielen imponerar helt enkelt inte :):p dock kommer ja va på kryssen för de och kommer säkert va på golvet när han spelar me om inte Halliwell, Clarke lr nån annan spelar samtidigt:) |
|
|
| Laszlo |
Det var väl då ett jävla gnällande :whip: Gielen är inte min favorit heller, men var istället glada för att Monday Bar lyckats fixa en deal med SL och polisjävlarna så vi kan ha lite jävla roligt igen...skit samma om det spelas träääns, hauws eller benny benassitekkno...! (så länge de inte kör hardstyle är jag glad(I'm just being narrow minded)) Så upp med hakjävlarna och var glada för att det över huvudtaget finns sådana schyssta grabbar som Johnny & C;o på Monday Bar som lägger ner hjärta och själv för oss....(jaja, visst handlar det i grund och botten om pengar, men - vi vinner alla på det)
så LE lite för helvete och var inte så jävla griniga jämt
puss och kram på er |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
|
ELLER så skiter man helt enkelt att gå till den dj:ns golv när han spelar. |
|
|
|
|