return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Daniey
Im in!! Bokat med ett FETT,RÖTT kryss i kalendern ;)
Laszlo
ahaha

kolla in stjärnorna i början av filmen!

mms://qstream-wm.qbrick.com/02271/springcruise.wmv

Värnamo gangsters! :D (en av de numera bosatt i växjö :))
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
ahaha

kolla in stjärnorna i början av filmen!

mms://qstream-wm.qbrick.com/02271/springcruise.wmv

Värnamo gangsters! :D (en av de numera bosatt i växjö :))


Alltid fullast :D
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
ahaha

kolla in stjärnorna i början av filmen!

mms://qstream-wm.qbrick.com/02271/springcruise.wmv

Värnamo gangsters! :D (en av de numera bosatt i växjö :))


ja det var ju jäkligt lustigt :P
AC.
på tal om sommarkryssen...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=6

Vizay har redan sagt det men bara Eddie Halliwell gör att man vill vara där!
staz
quote:
Hur många poliser som ska åka med är inte klart, men enligt Manne Jönsson, chef för länskriminalpolisens ungdomssektion, ska de vara tillräckligt många för att kunna kontrollera alla festdeltagare.


lol, då blir det alltså bara 50% festdeltagare, och resten poliser? 2 polismän utanför varje hytt :p skämt åsido,, undrar vad polisen ska göra ombord.. alltså typ om nån röker på i nån korridor och polisen ser det,, ska dom hålla polisgrepp tills båten går i land?
NooN
Om jag har cash så åker jag med. Punkt.:D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by NooN
Om jag har cash så åker jag med. Punkt.:D

Ja men då ses vi ombord då...

Pengar fixar du lätt, här har du några tips ! :D

- Samla burkar
- Jobba Extra
- Jobba över (om du redan har jobb dvs.)
- Begär höjd veckopeng :D
- Gör ett F.B.
- Ge fan i å sup en krogrunda med grabbarna.
- Kör H.B. fram tills kryssen när de vankas fest.


dä bä äl detta gäller dig också !!!


quote:
Originally posted by AC.
på tal om sommarkryssen...


http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=6

Artikeln känns inte så jävla possitiv på nåt sätt alltså... skulle vilja gnälla lite på dom :rolleyes:
keddo
DAVE CLARKE!!! :eyes:

jag fyller 20 3 dagar innan cruisen! så jag hakar lätt! :toothless
SteveTranz4ever
Tänkte bara jag skulle göra er extra uppmärksamma på att
BOKNINGEN STARTAR 16 MAJ 08:00
SILJA HAR TELEFONNUMMER 08-22 21 40



Funderar på om jag ska lägga upp en video med Dave Clarke från Impulz 2001 på 17 minuter...
Gör nog fan de lite senare idag... kommer då att hittas i post 1.
Den är rätt kul att se på :gsmile:

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Jeremy H
Har jag pengar kvar efter sommarens olika äventyrer så kanske detta kan bli min första kryss :)


Citerar Monday Bar:
Från och med måndag 16 maj kl 08.00 kan du boka hyttplatser via Silja
Lines telefonbokning. Man har sedan t o m 31 maj på sig att betala.


Så Jeremy, du pröjsar ju detta innan du ger dig iväg :p
Hauken
FYYYYYFAN!!!

Finns ingen tvekan. Bokar måndag!

Kul detalj;

"- En låg åldersgräns som gör att de flesta kan åka med. 20 år för BÅDE
för killar och tjejer"


Undra om det var menat som en pik mot någon annan arrangör.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement